کد خبر : 1707134 | 20 شهریور 1399 ساعت 12:40 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش همه‌جانبه لیون برای حفظ ممفیس دیپای

مدیر ورزشی لیون می‌گوید بر خلاف شایعات هنوز هیچ پیشنهادی از بارسلونا برای انتقال ممفیس دیپای دریافت نکرده است.

تلاش همه‌جانبه لیون برای حفظ ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات درباره انتقال ممفیس دیپای ستاره هلندی ملی پوش باشگاه لیون به بارسلونا به اوج رسیده ولی مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی می‌گوید لیون هیچ پیشنهادی از طرف بارسا دریافت نکرده. سرمربی لیون هم با اعلام اینکه از آینده دیپای مطمئن نیست می‌گوید او در بازی این هفته مقابل بوردو برای تیمش به میدان خواهد رفت.

 

ممفیس دیپای که فصل 2020-2021 لیگ1 فرانسه را چند روز پیش با یک هت تریک برای لیون آغاز کرده بر اساس گزارشهای رسانه ای به بارسلونا نزدیک شده است. البته از آ اس رم هم به عنوان دیگر تیم خواهان او یاد شده است.

 

1516645

 

گارسیا سرمربی لیون در پاسخ به سوال‌های خبرنگاران درباره دیپای گفت: " ما نمی‌دانیم. دیپای وضعیت خوبی دارد و با تیم ملی هلند بازی کرده. ممفیس در اولین بازی ما هم عملکرد عالی داشت و حالا چیزی که به آن نیاز دارد بازی کردن است. باید ببینیم روز جمعه در بازی مقابل بوردو به میدان می‌رود یا نه. من دلیلی نمی بینم که در مقابل بوردو بازی نکند مگر اینکه تا قبل از آن باشگاه را ترک کرده باشد. من در این رابطه خبر ی ندارم ولی مدیر ورزشی و رئیس ما به صراحت گفته اند که تا این لحظه پیشنهادی برای ممفیس دریافت نشده".

 

قبل از گارسیا هم مدیر ورزشی لیون، جونینیو در این باره گفته بود: " ما از بارسلونا در این باره پیشنهادی رسمی دریافت نکرده ایم. ممفیس قبل از مصدومیت جدی اش یک پیشنهاد از طرف رئیس باشگاه ما دریافت کرد که از او خواسته شده بود قراردادش را تمدید کند. ولی ممفیس تصمیم گرفت منتظر بماند".

 

 

دیدگاه‌ها