کد خبر : 1707187 | 20 شهریور 1399 ساعت 18:45 | 71.5K بازدید | 10 دیدگاه

ویکتور والدس:

امسال منتظر یک لیونل مسی متفاوت باشید

دروازه بان سابق بارسلونا معتقد است فصل بعد مسی نشان خواهد داد که چه توانایی هایی دارد.

امسال منتظر یک لیونل مسی متفاوت باشید

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در یکی دو هفته گذشته تلاش زیادی برای جدایی از بارسلونا داشت که در نهایت به نتیجه ای نرسید و ماندنی شد. در این مدت انتقادات زیادی نیز به وی وارد شد و حتی برخی از هواداران بارسا نیز نسبت به او موضع منفی پیدا کردند.

مسی معتقد بود بند فسخ اختیاری او معتبر بوده و در عوض بند فسخ 700 میلیون یورویی او منقضی شده است ولی بارسا با این قضیه مخالفت کرد و چاره ای نبود جز بحث و جدل در دادگاه که در نهایت مسی تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در تیم محبوبش بماند. مسی چندی بار تاکید کرد که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه زیر قولش زده است و مدیریت او را افتضاح خواند. فوق ستاره آرژانتینی سرانجام از دوشنبه گذشته به تمرینات بارسا بازگشت.

 

 

 

 

ویکتور والدس گلر سابق بارسا که دوستی صمیمانه ای هم با لیونل مسی دارد، در واکنش به انتقاداتی که در این مدت به مسی وارد شده، به اسپورت 3 کاتالونیا گفت:« از برخی نظرات و انتقادات منفی علیه مسی اذیت شدم. به خصوص کسانی که تعهد او را نسبت به بارسا زیر سوال می بردند. اینکه مسی نماینده خوبی برای بارسلونا نیست. چگونه می توان مسی را اینگونه بی رحمانه نقد کرد؟

خیلی خوشحال شدم که او یک فصل دیگر هم ماندنی شد. امیدوارم او امسال بتواند بازهم بدرخشد و هواداران را شاد کند. چیزی که به آن نیاز دارد.»

 

والدز ادامه داد:« معتقدم فصل فوق العاده ای برای مسی خواهد شد. ما لیونل مسی ای را شاهد خواهیم بود که می خواهد نشان دهد چه توانایی هایی دارد. مسی بازیکنی تعیین کننده است که نمی توانستیم او را از دست بدهیم.»

 

 

1525360

 

 

 

دیدگاه‌ها