کد خبر : 1707260 | 21 شهریور 1399 ساعت 11:13 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

محرم انسانی آرام و مودب است؛ 

گولسیانی: قانون جدید به فوتبال ایران کمک نخواهد کرد

مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان می گوید این تیم آماده حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

گولسیانی: قانون جدید به فوتبال ایران کمک نخواهد کرد

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان که به تازگی قراردادش تمدید شد و حداقل یک فصل دیگر در اصفهان باقی خواهد بود، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خودش پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: بله من کاملا آماده هستم و در این مدتی که مصدوم بودم بهترین عملکرد را برای رسیدن به  آمادگی در لیگ قهرمانان آسیا داشته ام.


سوال بعدی از مدافع گرجستانی سپاهان در رابطه با فصلی بود که این تیم پشت سر گذاشت و به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نرسید. گولسیانی در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد: ما این فصل را خیلی خوب شروع کردیم ولی در ادامه مصدومیت هایی برای بازیکنان ایجاد شد و شاید اشتباهاتی انجام شد و رقیبان ما از این فرصت ها و شانس ها استفاده کردند. ما امتیازات مهمی را از دست دادیم و نتایجی به دست آمد که باعث شد همه ناراضی و ناراحت باشیم.


گولسیانی در پاسخ به این سوال که اگر امیرقلعه نویی در سپاهان باقی می ماند و استعفا نمی داد، آیا تیم به لیگ قهرمانان آسیا می رسید، بیان کرد: نمی توانم بگویم اگر می ماند چه اتفاقی می افتاد. فقط می توانم این را بگویم که امیرقلعه نویی به راستی که یکی از بهترین مربیان ایران است.


از گولسیانی در رابطه با شرایط سپاهان در آستانه شروع مجدد بازی های آسیایی پرسیدیم و او گفت: بله ما کاملا آماده هستیم. ما مدتی را زیر نظر تکسیرا کار کردیم. او یکی مربی کاملا حرفه ای است که سعی کرد در این مدت نقاط ضعف تیم را بهبود ببخشد و ما را به صورت صد در صدی آماده رقابت های اسیایی کند.

 

 

1480057

 


مدافع سپاهان در پاسخ به سوال بعدی که خرید نژادمهدی همبازی سابق او در ذوب آهن بوده و باعث افزایش رقابت در پست دفاع میانی شده، عنوان کرد: به او خوش آمد می گویم. نژادمهدی یک بازیکن و یک انسان خوب است. با حضور او شرایط ما در پست دفاع میانی بهتر شده است و بنابراین شاهد سطح بالاتری در تیم خواهیم بود.


او در مورد اهداف سپاهان در فصل آینده یادآور شد: اهداف ما همیشه در بالاترین سطح ممکن است، چون ما سپاهان هستیم و در همه مسابقات برای رسیدن به اهداف حداکثری تلاش خواهیم کرد؛ در لیگ و جام حذفی.


سوال بعدی از گولسیانی در مورد قانون لغو خرید بازیکن و مربی خارجی در فوتبال ایران بود و او با واکنش منفی نسبت به این قانون اضافه کرد: من با این قانون مخالف هستم. این قانون نمی تواند باعث رشد فوتبال در ایران شود. اگر مشکلی در قرارداد با سرمربی تیم ملی (ویلموتس) یا تیم های دیگر وجود داشته و قراردادهایی با مبالغ زیاد به امضا رسانده اند، نباید منجر به تنبیه و سرزنش سایر تیم ها شود. با این قانون بازیکنان زیادی شانس حضور در ایران و نمایش توانایی هایشان را از دست می دهند. مطمئنم فدراسیون در مورد این قانون فکر خواهد کرد و تغییراتی برای آینده بهتر در آن ایجاد خواهد کرد.


سوال بعدی در مورد حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم بود و گولسیانی در واکنش به این سوال گفت: من اولین بار بود که در جلسه معارفه او را از نزدیک دیدم. می دانم او اسطوره سپاهان است. او فردی آرام و مودب است. ورود او به تیم برای سرمربیگری را تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها