کد خبر : 1707630 | 23 شهریور 1399 ساعت 12:53 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد سانچو را می‌خواهد؛ ولی پول ندارد

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید منچستریونایتد حاضر به پرداخت 120 میلیون یوروی مد نظر بوروسیا دورتموند برای خرید جیدون سانچو نیست چرا که نگران ضرر مالی ناشی از موج دوم کرونا است.

منچستریونایتد سانچو را می‌خواهد؛ ولی پول ندارد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد از تلاش برای خرید جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند منصرف شده. علت این انصراف یونایتد ترس باشگاه از ضررهای اقتصادی احتمالی در نتیجه موج دوم کرونا است. یونایتد همچنان علاقه زیادی به سانچو دارد ولی حاضر به پرداخت مبلغ بالای مد نظر تیم آلمانی یعنی 120 میلیون یورو نیست.

 

1526647

 

بسیاری از تیم‌های انگلیسی از احتمال تعطیلی دوباره فوتبال در موج جدید کرونا نگرانند. از سوی دیگر مشخص نبودن زمان بازگشت هواداران به استادیوهها نگرانی این باشگاه‌ها از شرایط مالی خود در فصل جدید را بیشتر می‌کند. در حالیکه تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس روز به روز بیشتر می‌شود نگرانی باشگاه‌ها بی مورد نیست.

 

1526646

 

منچستریونایتد در تابستان جاری دنی فن دبیک را از باشگاه آژاکس با پرداخت 50 میلیون یورو به خدمت گرفته ولی تا این لحظه خرید دیگری نداشته. یونایتد می‌داند که اضافه شدن سانچو می‌تواند قدرتش را به مراتب افزایش دهد ولی با توجه به شرایط اقتصادی توان پرداخت چنین مبلغی وجود نخواهد داشت.

1526645

 

 

دیدگاه‌ها