کد خبر : 1707764 | 23 شهریور 1399 ساعت 21:51 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 0 - 1 اورتون؛ مورینیو، اولین قربانی تیم رویایی کارلتو

اورتون موفق شد در اولین هفته لیگ برتر با یک گل تاتنهام را مغلوب کند.

تاتنهام 0 - 1 اورتون؛ مورینیو، اولین قربانی تیم رویایی کارلتو

به گزارش "ورزش سه"، در شب نبرد سرمربیان بزرگ و پرافتخار لیگ برتر، این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که با یک گل موفق به غلبه بر تیم ژوزه مورینیو شده و این فصل لیگ برتر را با یک پیروزی مهم آغاز کردند.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه جیب آلدروایرد بود که ریچارلیسون در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه تاتنهام را باز کند، اما ضربه او در مقابل دروازه خالی و بعد از گذر از سد هوگو لوریس به بیرون رفت.

 

1526837

 

1526840

 

در دقیقه 25 و روی ارسال تماشایی سون هیونگ مین از سمت چپ تاتتنهام صاحب موقعیت گلزنی شد، اما توپ با بدشانشی از مقابل پای هری کین گذشت و به بیرون رفت.

 

در دقیقه 33 سون هیونگ مین با حرکت تماشایی دله آلی را درون محوطه صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه محکم این بازیکن با عکس العمل جوردن پیکفورد همراه شد.

 

در اواخر نیمه اول خامس در پشت محوطه اورتون صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه فنی و مواج او با اختلاف کمی به بیرون رفت و این توپ هم تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 41 و روی پاس چیپ هری کین، دوهرتی در مقابل دروازه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که ضربه او با مهار پیکفورد همراه شد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این اورتون بود که در دقیقه 55 به گل اول مسابقه دست یافت. شاگردان کارلو آنچلوتی در سمت چپ زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که کالورت لوین با یک ضربه سر محکم و دقیق موفق شد ارسال لوکاس دینیه را تبدیل به گل کند.

 

1526838

 

در دقیقه 69 ریچالیسون با حرکتی تماشایی از سمت چپ می توانست گل دوم اورتون را به ثمر برساند، اما ضربه فنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و این بار با پاس تماشایی خامس بود که باز هم ریچارلیسون در موقعیتی مشابه صاحب فرصت شد، اما این بار نیز ضربه او راهی به دروازه نیافت. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و اورتون با همان بک گل موفق به شکست تاتنهام شد.

دیدگاه‌ها