کد خبر : 1708295 | 26 شهریور 1399 ساعت 13:52 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

کایگائو:

ونگر در مورد لیونل مسی کمی اغراق کرد!

کایگائو، استعدادیاب سابق آرسنال در مورد دلایل عدم انتقال لیونل مسی به این تبم سخن گفت.

ونگر در مورد لیونل مسی کمی اغراق کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر در گذشته عنوان کرده بود که در سال 2003 آرسنال تحت هدایت او فاصله ای تا جذب لیونل مسی نداشته، اما این انتقال در نهایت منتفی شده است. اما کایگائو که 24 سال در سمت استعدادیاب آرسنال فعالیت داشت و ماه گذشته از این تیم حدا شد، این ادعا را کمی اغراق شده توصیف کرده است.

 

1526571

 

کایگائو گفت: "فکر می کنم آرسن ونگر در زمان حضور روی نیمکت آرسنال اظهار داشت که ما در سال 2003 نزدیک به جذب مسی بودیم، اما این ادعا کمی اغراق شده است و من که در جریان مذاکرات بودم باید بگویم که اینگونه نبود. البته بحث و مذاکراتی در مورد حضور لیونل مسی در آرسنال انجام شد، اما او مجوز فعالیت در انگلیس نداشت و به همین دلیل مذاکرات همینجا متوقف شد.

 

عملکرد سانتی کازورلا در آرسنال؟ فکر می کنم او یکی از با استعدادترین بازیکنانی است که من تا به حال دیده ام. باید عملکرد کازورلا را در تمرینات تماشا می کنید که با پای چپ و راست ضربات ایستگاهی می زند و شما متوجه نمی شوید کدام پا قوی تر است. کازورلا واقعا بازیکنی استثنایی و الگویی برای بازیکنان جوان بود. در مورد سانتی تردیدهایی وجود داشت و مردم می گفتند او خیلی جثه کوچکی دارد و سریع و قدرتمند نیست، اما کازورلا قدرت فکری و تکنیک درخشانی داشت."

دیدگاه‌ها