کد خبر : 1708593 | 28 شهریور 1399 ساعت 11:52 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

هدیه پدر ایرلندی به پسر: پیراهن زلاتان (عکس)

یک بازیکن تیم ایرلندی شمراک روورز بعد از شکست مقابل آث میلان پیراهن زلاتان ابراهیموویچ را برای هدیه دادن به پسرش از او گرفت و خبرساز شد.

هدیه پدر ایرلندی به پسر: پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیروز در مرحله دوم مقدماتی لیگ ملتهای اروپا در ایرلند به مصاف تیم شمراک روورز رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد. در انتهای بازی اما حرکت آرون گرین بازیکن شمراک که پیراهن زلاتان ابراهیموویچ را از او گرفت و بلافاصله به پسر نوجوانش که در کنار زمین بود داد مورد توجه قرار گرفته است.

 

در جریان بازی دو گل میلان توسط زلاتان و هاکان چالهان‌اوغلو به ثمر رسیده بود. با وجود شکست و حذف شدن شمراک از دور رقابتها وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد چندین نفر از بازیکنان این تیم خواهان دریافت پیراهن زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ میلان بودند.

 

اما مشخص شد آرون گرین بازیکن شمراک در جریان بازی و روی یک کرنر، زمانی که مسئول یارگیری زلاتان بوده با او به توافق رسیده که در پایان بازی پیراهنش را دریافت کند.

 

1528188

 

گری اونیل یکی دیگر از بازیکنان شمراک گفت: " روی یکی از کرنرها شنیدم که آرون گرین به زلاتان گفت پسر نوجوان من توپ جمع کن است و پشت یکی از دروازه‌ها ایستاده. اگر پیراهنت را به او بدهی خیلی خوشحال می‌شود".

 

1528187

 

این بود که در پایان بازی آرون گرین به سمت زلاتان رفت و ستاره سوئدی هم پیراهن خود را در آورده و به او داد. گرین بلافاصله به کنار زمین رفت و پیراهن زلاتان را به پسرش جک داد که برای دیدن پدرش به کنار زمین آمده بود. چشمهای از تعجب باز شده پسرک نشان می داد که این هدیه برایش چقدر باارزش هست. هدیه ای از طرف پدر که او مسلماً هرگز فراموش نخواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها