کد خبر : 1708656 | 28 شهریور 1399 ساعت 15:45 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

در بایرن به تمام آرزوهایم رسیدم

تیاگو: سخت ترین تصمیم دوران ورزشی ام را گرفتم

تیاگو آلکانترا صحبت های جالبی را در رابطه با تصمیم خود مبنی بر جدایی از بایرن مونیخ مطرح کرد.

تیاگو: سخت ترین تصمیم دوران ورزشی ام را گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع می‌توان از تیاگو آلکانترا به عنوان یکی از مهمترین ارکان موفقیت بایرن مونیخ در فصل 20-2019 و کسب سه گانه توسط این تیم یاد کرد. همین موضوع نیز باعث شد که باشگاه آلمانی تلاش زیادی برای حفظ تیاگو انجام دهد اما از همان ابتدا نیز مشخص بود که هافبک اسپانیایی در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش با بایرن، تصمیم قطعی خود را برای جدایی اتخاذ کرده است.



در همین رابطه دقایقی پیش تیاگو با قرار دادن توئیتی به شکل رسمی از هواداران بایرن مونیخ خداحافظی کرد. همچنین بر اساس ادعای رسانه های مختلف به نظر می رسد که او به زودی با لیورپول قرارداد امضا خواهد کرد و راهی آنفیلد خواهد شد. قراردادی که ارزش آن به احتمال فراوان 20 میلیون پوند خواهد بود.

 

 

1511324

 



تیاگو درباره جدایی از بایرن مونیخ گفت: " بله من سخت ترین تصمیم دوران ورزشی ام را گرفتم. من حالا به کارم در باشگاهی که هفت فصل فوق‌العاده را در آن پشت سر گذاشتم، پایان می دهم. پیروزی ، شادی و همچنین اوقات سخت. چیزی که من به آن افتخار می‌کنم این است که من در جوانی و هنگامی که آرزوهای فراوانی داشتم به بایرن‌مونیخ آمدم. حالا اما با تحقق همه این آرزوها بایرن‌مونیخ را ترک می کنم.

من به همراه خانواده ام در شهر مونیخ و البته استادیوم فوق‌العاده آلیانز روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. خانواده بایرن مونیخ همواره مهربانی خود را به من نشان داد اما این یک تصمیم کاملا ورزشی بود. من در قامت یک بازیکن به چالش‌های جدیدی احتیاج داشتم تا بتوانم پیشرفت کنم. بایرن مونیخ همیشه خانه من خواهد بود. از تو ممنونم بایرن مونیخ."

دیدگاه‌ها