کد خبر : 1708699 | 28 شهریور 1399 ساعت 20:40 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو: مدت زمان زیادی برای این لحظه صبر کردم

تیاگو آلکانتارا خرید جدید لیورپول از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

تیاگو: مدت زمان زیادی برای این لحظه صبر کردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره دقایقی پیش مشخص شد که تیاگو آلکانتارا با قراردادی چهار ساله به ارزش 20 میلیون پوند راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول شده و در فصل جدید با لباس قرمز این تیم به میدان خواهد رفت.



تیاگو آلکانتارا بعد از قطعی شدن انتقالش به لیورپول ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: " واقعا حس و حال فوق العاده ای دارم چرا که مدت زمان زیادی برای رقم خوردن این اتفاق صبر کرده بودم. از حضور در لیورپول بسیار خوشحال هستم. باور دارم که باشگاه به گونه‌ای است که می‌تواند شخصیت من را به خوبی توضیح دهد. من اهداف مهمی در اینجا دارم و می خواهم به همه آنها برسم. همچنین قصد دارم تا جایی که امکان دارد با لیورپول برای کسب جام ها تلاش کنم.

 

 

1528336

 


لازم است که در سریع ترین زمان ممکن با تیم و شرایط باشگاه هماهنگ شوم. من قصد دارم به لیورپول در همه بخش‌ها از جمله دفاعی هجومی و روحی، روانی کمک کنم. به طور قطع من از انجام این انتقال بیشتر از هواداران هیجان زده هستم. من تمام انرژی و روح خود را برای هم تیمی ها، باشگاه و هواداران ارائه می دهم."



تیاگو در ادامه گفت: " به یاد دارم اولین باری که در آنفیلد حاضر شدم حدود پنج یا شش سال داشتم. من همیشه عاشق فوتبال بودم و از تیم خاصی طرفداری نکردم. من نه تنها برای حضور در زمین بلکه برای تمرین کردن با هم تیمی هایم در لیورپول نیز هیجان خاصی دارم. می خواهم رابطه متقابل بین من و تیم شکل بگیرد؛ هم من به آنها برای پیشرفت کمک کنم و هم آن ها به من."

 

تیاگو در پایان گفت: " فیلیپ کوتینیو و ژابی آلونسو نقش زیادی در این انتقال ایفا و کمک زیادی در این راه به من کردند."

دیدگاه‌ها