کد خبر : 1708701 | 28 شهریور 1399 ساعت 21:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: به احتمال زیاد، تیاگو امروز با ما تمرین می کند

یورگن کلوپ از خرید جدید لیورپول بسیار خوشحال و هیجان زده به نظر می رسد.

کلوپ: به احتمال زیاد، تیاگو امروز با ما تمرین می کند

به گزارش "ورزش سه"، چند ساعت پیش بود که یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی صحبت های امیدوار کننده ای درباره انتقال تیاگو آلکانتارا به لیورپول مطرح کرد اما در عین حال تاکید کرد که هنوز هیچ چیز قطعی نیست؛ با این حال درست ساعاتی بعد از اظهارات سرمربی آلمانی، باشگاه لیورپول به شکل رسمی اعلام کرد که تیاگو با قراردادی چهار ساله به این تیم ملحق شده است.

 

یورگن کلوپ حالا از این انتقال بسیار خوشحال به نظر می رسد و می گوید: " بسیار هیجان زده و خوشحال هستم که توانستیم بالاخره این انتقال را به سرانجام برسانیم. این یک اتفاق فوق‌العاده امیدوار کننده برای ما بود و خوشحالیم که چنین بازیکنی به تیم مان اضافه شده است.

 

 

1528340

 

 

تیاگو احتمالاً می تواند در تمرینات امروز ما نیز حضور داشته باشد. او در جستجوی یک ماجراجویی جدید بود و خوشحالیم که ما را انتخاب کرد. وقتی با تیاگو درباره بازیکنان صحبت کردم، او پیرامون همه تیم تعریف و تمجید های جالبی را مطرح کرد. از وقتی که بازیکنان ما متوجه قطعی شدن این انتقال شدند، بسیار هیجان زده هستند. او می‌تواند به لحاظ تاکتیکی یک کمک ویژه برای ما باشد. آمار و ارقام او در فوتبال آلمان نیز حاکی از همین موضوع است."

دیدگاه‌ها