کد خبر : 1709067 | 30 شهریور 1399 ساعت 16:38 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه:

وقتی تیاگو را دیدم، 5 دقیقه در آغوشم گریه کرد!

مدیر اجرایی بایرن فاش ساخت که تیاگو آلکانتارا پس از جدایی از بایرن مونیخ بسیار احساساتی شده بود.

وقتی تیاگو را دیدم، 5 دقیقه در آغوشم گریه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره دو روز پیش مشخص شد که تیاگو آلکانتارا با قراردادی چهار ساله به ارزش 20 میلیون پوند راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول شده و در فصل جدید با لباس قرمز این تیم به میدان خواهد رفت.

 

 

1528522

 

 

تیاگو از سال 2013 برای بایرن بازی می کرد و اخیرا اعتراف کرد که سخت ترین تصیمم زندگی او جدایی از این باشگاه بود.

 

کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی بایرن در گفت‌وگو با اسکای اسپورتس آلمان و در مورد تیاگو گفت:« پس از اینکه انتقال تیاگو به لیورپول قطعی شد، او را در پارکینگ دیدم که منتظرم بود. تیاگو من را به مدت پنج دقیقه بغل کرد و در حالی که گریه می‌کرد، از من تشکر کرد که شرایط را برای انتقال او به لیورپول مهیا کردیم.»

 

تمدید با دیوید آلابا:«: حرف‌هایی که باید زده می‌شد، گفته شده است، اما من طرفدار بحث درباره قراردادها به شکل علنی نیستم. ما می‌خواهیم آلابا را فراتر از سال 2021 در اختیار داشته باشیم. او 12 سال است که در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و تبدیل به بازیکنی فوق‌العاده شده است. امیدوارم بتوانیم راه‌حلی برای تمدید قرارداد دیوید پیدا کنیم.

 

 

1527696

 

 

هر دو طرف در پی یافتن راه‌حلی برای این موضوع هستند. امیدوارم بتوانیم به سازشی در این باره برسیم. مدیر برنامه‌های آلابا، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی هم هست و ما سال گذشته برای تمدید قرارداد روبرت با یکدیگر به توافق رسیدیم. امیدوارم اتفاقی مشابه در مورد آلابا هم بیفتد و روی این موضوع کار می‌کنیم.»

 

رومینیگه درباره شایعه علاقه‌مندی باشگاه بایرن مونیخ به جذب سرجینیو دِست مدافع آژاکس گفت:« شایعات در این باره را خوانده‌ام، اما هنوز نه به توافقی رسید‌ه‌ایم و نه چیزی نهایی شده است. این کاملاً روشن است که هانسی فلیک یک مدافع راست برای پشتیبانی از بنجامین پاوار می‌خواهد و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) روی این موضوع در حال کار کردن است.»

دیدگاه‌ها