کد خبر : 1709192 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:42 | 54.6K بازدید | 5 دیدگاه

صدرنشینی قهرمان آسیا قطعی شد؛

الهلال- استقلال در مرحله یک هشتم نهایی؟

پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند تا سرنوشت صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان مشخص شود.

الهلال- استقلال در مرحله یک هشتم نهایی؟

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه B ، تیم پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه الجنوب دوحه مقابل شباب الاهلی امارات رده سومی قرار گرفت.

 

پاختاکور که برای قطعی کردن صعود نیاز به پیروزی مقابل شباب الاهلی داشت، با وجود حملات زیاد و ۵ شوت در چارچوبی که در مقابل یک شوت در چارچوب حریف اماراتی‌اش زد، در نهایت نتوانست به برتری دست پیدا کند تا این مسابقه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان با این تساوی ۸ امتیازی شد و نتوانست به یک امتیازی الهلال ۱۱ امتیازی و صدرنشین برسد تا برای قطعی کردن صعودش از مرحله گروهی نیاز به برد در بازی پایانی مقابل شهرخودرو یک امتیازی داشته باشد.

 

 

1529267

 

 

شباب الاهلی ۷ امتیازی نیز با این تساوی امیدوار به صعود ماند و با شرایط موجود، اماراتی‌ها امیدوار هستند که در بازی آینده مقابل الهلال عربستان به پیروزی دست پیدا کنند تا شهرخودرو ایران نیز با نباختن مقابل پاختاکور ازبکستان، موجب صعود شباب الاهلی شود.

 

اما جدا از سرنوشت تیم دوم صعود کننده از گروه B ، مشخص شد که الهلال عربستان صدرنشین این گروه خواهد بود و حتی در صورت شکست در بازی آینده مقابل شباب الاهلی و از سوی دیگر برتری پاختاکور برابر شهرخودرو، تیم ازبکستانی به دلیل عدم نتیجه‌گیری در بازی رو در رو مقابل الهلال، به‌عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

 

 

1529268

 

 

این اتفاق موجب می‌شود تا در صورتی که استقلال ایران در بازی آینده بتواند الاهلی عربستان را شکست داده و به‌عنوان تیم دوم گروه A صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الهلال برود که دیداری دشوار برای آبی‌ها خواهد بود؛ البته در صورتی که بازیکنان کرونایی قهرمان آسیا بهبود پیدا کنند.

دیدگاه‌ها