کد خبر : 1709200 | 31 شهریور 1399 ساعت 01:24 | 115.4K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش احساسی مسی به جدایی ویدال از بارسا (عکس)

لئو مسی فوق ستاره بارسا امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام خود با آرتورو ویدال وداع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال تابستان دو سال پیش بود که از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. ستاره شیلیایی در مجموع بازی های خوبی برای آبی اناری ها انجام داد و به خصوص در نیمک فصل دوم فصل گذشته تبدیل به یک بازیکن ثابت و حتی گلزن برای تیمش شد.

 

 

1529289

 

 

ویدال در پایان فصل و پس از روی کار آمدن رونالد کومان در فهرست مازاد بارسا قرار گرفت و پس از یکی دو هفته مذاکره با سران باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و امشب وارد میلان شد تا با اینتر قراردادش را رسما امضا کند.

او در پیامی ویدیویی نیز این مساله را تایید کرد. با قطعی شدن جدایی ویدال از بارسا، لیونل مسی نیز از او خداحافظی کرد.

 

مسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:« قبلا تو را از مصاف های رودرروی مان می شناختم و همیشه نیز عالی بودی ولی سپس این شانس را داشتم تا تو را شخصا و از نزدیک بشناسم و این بار بیشتر مرا شگفت زده کردی. این دو سال چیزهای زیادی را با هم به اشتراک گذاشتیم و تو خودت را بیشتر به من ثابت کردی. غیبتت در رختکن بارسا حس خواهد شد. برایت بهترین ها را در تیم جدیدت آرزو دارم و به زودی یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.»

 

 

1529293

 

 

ویدال هم در پاسخ به مسی نوشت:« بی نهایت متشکرم. بازی کنار تو که بهترین تاریخ هستی، برایم غرورانگیز بود. ممنون بابت این دوستی و به زودی یکدیگر را خواهیم دید.»

 

دیدگاه‌ها