کد خبر : 1709261 | 31 شهریور 1399 ساعت 12:23 | 42.6K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد تند زوبی زارتا از لیونل مسی

مسی مغرور است و با خودش رقابت دارد

آندونی زوبی زارتا اسطوره فوتبال اسپانیا و مدیر ورزشی سابق بارسلونا در یک مصاحبه به انتقاد تند از لیونل مسی پرداخت.

مسی مغرور است و با خودش رقابت دارد

به گزارش "ورزش سه"، آندونی زوبی زارتا اسطوره فوتبال اسپانیا و مدیر ورزشی سابق بارسلونا در گفتگویی با ال پائیس با حضور ویسنته دل بوسکه حاضر شد و در این مصاحبه انتقادهایی تند از لیونل مسی کرد. در این مصاحبه وقتی صحبت به جنجال اخیر در فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسا یعنی احتمال ترک بلوگرانا توسط مسی رسید، زوبی زارتا صحبتهایی تند درباره ستاره آرژانتینی مطرح کرد.

 

1529395

 

زوبی زارتا در ابتدای صحبتهای خود البته به بزرگی مسی اشاره کرد و گفت جدا شدن او از بارسا نه تنها برای این تیم بلکه برای کل لالیگا ضربه بزرگی خواهد بود. او در این باره گفت: " بعضی ستاره‌ها هستند که اهمیت شان فراتر از یک فوتبالیست بزرگ بودن است و لئو مسی یکی از آنها است. از دست دادن او نه فقط برای بارسلونا بلکه برای کل لیگ اسپانیا و برای بچه‌هایی که او را نگاه می‌کنند و از او الگو می‌گیرند ضربه سنگینی است".

 

1526380

 

زوبی زارتا در ادامه از مسی انتقاد کرده و می‌گوید او نتوانسته به بازیکنی صمیمی در بارسا تبدیل شده و هم تیمی خوبی برای بازیکنان این تیم باشد. او گفت: " مسی نتوانسته تصویری از خود ارائه دهد که هم تیمی خوبی برای بازیکنان بارسا است و با آنها رفاقت صمیمی دارد. فوتبالیست ایده آل کسی است که در باشگاه رفتار خوبی دارد. مشکل بزرگ مسی این است که با خودش رقابت دارد".

 

 

1529393

 

سنگربان سابق اسپانیا و مدیر ورزشی سابق بارسلونا در ادامه از اهمیت هماهنگ بودن بازیکنان بزرگ با مربیان خود گفته و اشاره می‌کند برخی از این ستاره‌ها با مربیان خود مشکل دارند. زوبی زارتا به خاطره ای از دوران مربی گری تاتا مارتینو در بارسا اشاره کرده و گفت: " تاتا مارتینو وقتی مربی بارسا بود به لئو گفت می دانم که اگر به رئیس باشگاه زنگ بزنی می توانی من را بیرون بیندازی. ولی مجبور نیستی این را هر روز به رویم بیاوری. خودم می دانم! "

 

 

دیدگاه‌ها