کد خبر : 1709644 | 02 مهر 1399 ساعت 13:35 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: اسمالینگ در منچستریونایتد می ماند

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت کریس اسمالینگ ستاره این تیم که فصل پیش را قرضی در رم بازی کرد توضیحاتی ارائه داد.

سولسشر: اسمالینگ در منچستریونایتد می ماند

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت کریس اسمالینگ ستاره این تیم گفت اسمالینگ همچنان بازیکن یونایتد است چرا که باشگاه آ اس رم حاضر نشده مبلغ مد نظر شیاطین سرخ برای خرید او را بپردازد.

 

1529950

 

این در حالی است که سولسشر دیروز در جریان پیروزی 3-0 تیمش بر لوتون تاون در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس از اسمالینگ در ترکیب تیم خود استفاده نکرده بود.

 

اسمالینگ سی ساله فصل پیش به صورت قرضی از یونایتد به آ اس رم رفت و در پایتخت ایتالیا با ارائه بازی هایی خوب نگاه ها را به خود معطوف کرد.

 

با اینکه انتظار می‌رفت آ اس رم امسال تابستان برای خرید دائمی اسمالینگ تلاش کند ولی درخواست 20 میلیون دلاری یونایتد از رم به نظر باشگاه ایتالیایی بیش از حد بالا بود.

 

سولسشر در این باره گفت: " در حال حاضر ما پیشنهادی در حدی که خواهان آن هستیم دریافت نکرده ایم. ارزشیابی اسمالینگ به عهده من نیست. بین دو باشگاه مذاکراتی در جریان بوده ولی تا جایی که من می دانم مبلغ پیشنهادی رم به اندازه کافی نبوده".

 

 

دیدگاه‌ها