کد خبر : 1709834 | 03 مهر 1399 ساعت 12:20 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از مشکل یونایتد برای جذب ستاره‌های بزرگ

اندی کول اسطوره منچستریونایتد می‌گوید جذب ستاره‌های بزرگ برای منچستریونایتد به مراتب دشوارتر از لیورپول و منچسترسیتی است.

رونمایی از مشکل یونایتد برای جذب ستاره‌های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنها 10 روز دیگر به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و یونایتد نتوانسته آنطور که باید در این پنجره موفق باشد اندی کول اسطوره شیاطین سرخ می‌گوید جذب ستاره‌های بزرگ توسط یونایتد به مراتب دشوارتر از تیم‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی است و اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم باید مهارت بالایی برای متقاعد کردن بازیکنان مد نظرش داشته باشد.

 

1530192

 

منچستریونایتد تنها بازیکن مهمی که تا کنون امسال تابستان به خدمت گرفتن فان دبیک بوده ولی شیاطین سرخ به یک وینگر راست، دفاع چپ و یک دفاع وسط نیاز دارند. با اینکه بعید است یونایتد در این مدت کوتاه سه بازیکن به خدمت بگیرد هواداران امیدوارند حداقل یک بازیکن بزرگ دیگر به تیم شان اضافه شود.

 

اندی کول در مصاحبه با گل گفت: " وقتی منچستریونایتد در اوج بود بهترین بازیکنان دنیا همه می خواستند به اولدترافورد بیایند. این فقط یک علت داشت: شانس قهرمانی و جام بردن. اصل ماجرا همین است".

 

1530194

 

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت: " وقتی شما فرصت قهرمانی و جام بردن در تیمی ندارید و آنوقت تیم‌هایی مثل لیورپول و سیتی هم به سراغ تان می‌آید طبیعی است که یونایتد را کنار بگذارید. این واقعیت کار اوله را خیلی سخت کرده. او می‌خواهد بازیکنان بزرگ جذب کند تا دو سه سال آینده یونایتد بتواند قهرمان شود ولی کمتر بازیکنی حاضر است به تیمی که تا دو سه سال دیگر نمی‌تواند جام ببرد منتقل می‌شود".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها