کد خبر : 1709754 | 02 مهر 1399 ساعت 21:26 | 60.9K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه دیدار نساجی – ماشین سازی 

هشت آرام؛ او می خواهد مربی شود

استادیوم کارگران امروز یک میهمان ویژه داشت؛ مجتبی جباری که به 8 شاکی معروف است اما او امروز روز آرامی را در جریان بازی دوستانه نساجی – ماشین سازی سپری کرد.

هشت آرام؛ او می خواهد مربی شود 

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا تصور می شد او به بهانه دیدار با استقلالی های نساجی به استادیوم کارگران آمده که تعدادشان کم هم نیست. نساجی استقلالی ترین نیمکت لیگ برتر را دارد. جدا از محمود فکری نساجی در کادر فنی صمد مرفاوی – حنیف عمران زاده – سیروس دین محمدی و احمد فیض کریملو را دارد. اما او بعد از خوش و بش با استقلالی ها نساجی به سمت نیمکت ماشین سازی رفت و بازی دوستانه نساجی در برابر ماشین سازی را در کنار وحید بیاتلو تماشا کرد؛ جوان ترین مربی فصل جدید لیگ برتر. 

 

مجتبی دوست دارد مربی شود؛ اما برای رسیدن به این مهم عجله ای ندارد. او در برهه ای قرار بود مربی استقلال شود. با شفر جلسه گذاشت اما مدیریت مانع از حضور او در کادر فنی تیم آبی شد! شاید به این دلیل که مجتبی در دوران بازیگری مصاحبه های تندی علیه مدیریت باشگاه می کرد و گاهی در دفاع از حقوق بازیکن چهره معترض به خود می گرفت. 

 

مجتبی جباری در ماشین سازی؛ این می تواند اتفاق محتملی باشد. چرا که شاید شانس مربیگری در استقلال حالا حالاها به مجتبی نرسد. از سویی به نیمکت تیم های لیگ برتری که نگاه می کنیم خیلی از آنها آبی هستند در حالی که یک روز هم در تیم آبی کارنامه مربیگری نداشته اند. مجتی جباری حاضر نشد در این باره صحبت کند. حتی درباره استقلال. او در کسوت مربیگری چهره آرام تری به خود گرفته و این طبیعی است به این خاطر که از دنیای بازیگری فاصله گرفته است. او اگر مربی شود وظیفه خواهد داشت شاگردانش را دعوت به آرامش کند. مجتبی جباری جدا از شرکت در کلاس های مربیگری در خیلی از سمینارهای علمی فوتبال شرکت کرده و گویی قصد دارد با دست پر وارد میدان شود. شاید حضور او در استادیوم کارگران تنها به بهانه دادن شور به وحید بیاتلو بوده؛ شاید سرمربی ماشین سازی از او دعوت کرده تا تیمش را ببیند و نظر بدهد. به هر بهانه ای آفتابی شدن مجتبی جباری در استادیوم کارگران و در جریان یک بازی دوستانه نشان می دهد مجتبی می خواهد به فوتبال برگردد. در کسوت مربیگری؛ با چهره ای آرام و البته مصمم. 

 

احساس مجتبی جباری درست است؛ باشگاه ها اینروزها بهتر به مربی جوان اعتماد می کنند. 6 مربی از جمله وحید بیاتلو در فصل پیش رو اولین حضور درلیگ برتر را تجربه می کنند. برخی از مربیانی که این فصل وارد گود شده اند حتی یک روز تجربه مربیگری را هم در لیگ برتر نداشته اند. مجتبی جباری می تواند در آینده ای نزدیک یکی از این ها باشد. شاید او را روی نیمکت ماشین سازی هم ببینیم. این عیب نیست. مجتبی جباری با همه چشم نوازی فوتبالش و شهره خاص و عام بودن، در مربیگری در ابتدای راه است. وحید بیاتلو گام ها از او جلوتر است. هم می تواند مشورت بگیرد و هم مشورت بدهد و به اتفاق یک ماجراجویی را آغاز کنند. 

 

ورود مجتبی جباری به دنیای مربیگری بدون شک اتفاق خوبی برای فوتبال باشگاهی خواهد بود. شاید فوتبال صاحب یک مربی خوب دیگر شود؛ یک مربی خوشفکر؛ بازیکنی که در دوران بازیگری پاس های چشم نواز و نابی می داد و امثال او کمتر در دوران بازیگری داشته ایم. البته که بودند اما تعداد انگشت شمارند.

دیدگاه‌ها