کد خبر : 1709843 | 03 مهر 1399 ساعت 13:05 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناامیدی خاوی مارتینز از بازگشت به تیم سابقش

رسانه‌های آلمانی مدعی هستند انتقال خاوی مارتینز ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ به اتلتیک بیلبائو بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت احتمالاً انجام نخواهد شد.

ناامیدی خاوی مارتینز از بازگشت به تیم سابقش

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه اخیراً گفته می‌شود خاوی مارتینز ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ امسال تابستان قطعاً به بیلبائو منتقل خواهد شد ولی رسانه‌های آلمانی حالا می‌گویند این انتقال احتمالاً انجام نخواهد شد.

 

1180967

 

مارتینز در سال 2012 از بیلبائو به بایرن مونیخ پیوسته و بعد از هشت سال حضور در تیم آلمانی خواهان بازگشت به تیم سابقش بود. اما حالا رسانه‌هایی مثل SPOX و گل می‌گویند با توجه به اینکه خاوی مارتینز درباره مفاد فسخ قراردادشان به توافق نرسیده اند این انتقال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

اتلتیک بیلبائو امیدوار بود خاوی مارتینز و بایرن مونیخ درباره فسخ قرارداد او به توافق برسند. مارتینز وارد سال پایانی قراردادش با باشگاه آلمانی شده است. در صورتی که قرارداد او با بایرن فسخ شود او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد و رایگان راهی اتلتیک شود.

 

اما بر اساس این گزارشها بایرن حالا خواهان این شده که در ازای فسخ قرارداد مارتینز 10 میلیون یورو دریافت کند. به این علت است که باواریایی‌ها تمایلی به فسخ رایگان قرارداد او ندارند.

 

 

دیدگاه‌ها