کد خبر : 1709970 | 04 مهر 1399 ساعت 00:52 | 133K بازدید | 2 دیدگاه

صعود گورخرها با گل مهاجم ایرانی؛

کاشته استثنایی کاوه رضایی در بازی اروپایی

شارلروا با گل تماشایی ستاره ایرانی خود توانست پارتیزان را شکست دهد و به مرحله نهایی پلی‌آف لیگ اروپا صعود کند.

کاشته استثنایی کاوه رضایی در بازی اروپایی

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله سوم پلی‌آف فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ اروپا، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده را به‌عنوان وینگر و کاوه رضایی را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب در استاد دو پایس به مصاف پارتیزان، تیم دوم جدول سوپر لیگ صربستان رفت.

در دقیقه ۱۱ شارلروا صاحب یک ضربه کرنر در سمت راست زمین شد که ارسال زمینی ریوتا موریوکا را کاوه رضایی با شوت محکم زد، اما دروازه‌بان پارتیزان صربستان واکنش خوبی روی شوت مهاجم ایرانی داشت ولی در ریباند نتوانست ضربه دوریان دِسولیل را مهار کند تا تیم بلژیکی به گل برسد.

 

پارتیزان صربستان در دقیقه ۵۳ کار را به تساوی کشید و در ادامه تلاش شارلروا با حملاتی که قلی‌زاده و کاوه رضایی به وجود می‌آوردند، ثمری نداشت تا بازی با تساوی یک بر یک در نیمه دوم پایان یافته و به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

1528460

 

نیمه اول وقت‌های اضافه بدون اینکه گلی داشته باشد، خاتمه یافت و تنها اتفاق شاخص آن کارت زردی بود که علی قلی‌زاده در دقیقه ۹۳ دریافت کرد.

 

اما با شروع نیمه دوم وقت‌های اضافه شارلروا یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پارتیزان صربستان به دست آورد که کاوه رضایی با شوت استثنایی و به کمک تیرک عمودی دروازه توپ را تبدیل به گل کرد تا خوشحالی را به اردوی گورخرها بیاورد.

 

1530335

 

یاران رضایی و قلی‌زاده موفق شدند از تک گل ارزشمندی که کاوه به ثمر رسانده بود، تا پایان مسابقه محافظت کنند و در نهایت به پیروزی ۲ بر یک برسند تا راهی مرحله نهایی پلی‌آف لیگ اروپا شوند.

 

 شارلروا در شب پیروزی مهم مقابل پارتیزان صربستان، علی قلی‌زاده را تا دقیقه ۱۱۱ و کاوه رضایی را تا دقیقه ۱۱۷ در ترکیب داشت تا لحظات پایانی را با ترکیب هجومی دنبال کند.

 

تیم فوتبال شارلروا بلژیک ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب هفته آینده(دهم مهرماه) در آخرین مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ اروپا باید مقابل لخ پوزنان لهستان قرار بگیرد تا در صورت برتری در این دیدار حساس راهی مرحله گروهی این رقابت‌ها شود.

 

1530336

 

کاوه رضایی در حالی توانست یک گل طلایی را در مسابقه اروپایی شارلروا به ثمر رساند که در پنج مسابقه اخیرش برای این تیم فوق‌العاده کار کرده و ۵ گل در ژوپیر لیگ بلژیک به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها