کد خبر : 1710176 | 05 مهر 1399 ساعت 11:34 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمد الشلهوب : چرا به قطر نرفتم؟

محمد الشهلوب، کاپیتان الهلال بار دیگر تاکید کرد که از فوتبال خداحافظی کرده است و صرفا برای نیاز تیمش قصد داشت در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

محمد الشلهوب : چرا به قطر نرفتم؟

به گزارش "ورزش سه" الهلال علیرغم بازنشستگی از شهلوب خواست که برای بازی با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به دوحه بیاید، به خصوص که نام او هنوز در لیست آسیایی الهلال حضور داشت؛ درخواست الهلال به دلیل کمبود بازیکن در لیست این تیم به واسطه ابتلا به ویروس کرونا بود اما کنار گذاشتن الهلال از مسابقات باعث شد تا سفر محمد الشهلوب به دوحه منتفی شود.

 

شهلوب در یک کلیپ ویدئویی پیش از حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا، کناره‌گیری از جمع آبی‌پوشان ریاض را رد کرد و گفت: "من هرگز نمی توانم در خدمت به این نهاد بزرگ دریغ کنم."؛ کاپیتان الهلال همچنین گفت که به محض اینکه احساس کرد تیم به آن احتیاج دارد، آماده سفر به دوحه شده و در تست‌های پزشکی شرکت کرده است.

 

محمد الشهلوب افزود: "اما وقتی جو در آنجا بهتر شد و تعدادی از بازیکنان مبتلا در الهلال بهبود یافتند، این موضوع به من اطمینان خاطر بخشید و من عازم قطر نشدم."

 

در پایان، شهلوب به ستاره‌های الهلال پیغام داد که باید آن‌ها تحت تأثیر تصمیم حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار نگیرند و کار خود را برای فصل جدید آغاز کنند.

 

گفتنی‌ست که پس از شیوع گسترده کرونا و پس از آن‌که الهلالی‌ها در دیدار با شباب الاهلی امارات تنها 11 بازیکن را در اختیار داشتند، AFC تصمیم به حذف مدافع عنوان قهرمانی گرفت که با واکنش تند مسئولان فدراسیون عربستان و باشگاه الهلال همراه بود.

دیدگاه‌ها