کد خبر : 1710372 | 06 مهر 1399 ساعت 08:26 | 77.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت کم اجازه درخشش به مهاجم ایرانی نداد؛

برد ۵ گله پورتو با مهدی طارمی

پورتو در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود موفق به کسب پیروزی ۵ بر صفر مقابل بواویستا شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر پرتغال شنبه شب با انجام چهار مسابقه پیگیری شد که در آخرین دیدار، تیم پورتو که مهدی طارمی را برای دومین بازی متوالی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ در استادیوم دو بِسا سِکولو به مصاف تیم یک امتیازی بواویستا رفت.

 

پورتو که با وجود حملات زیاد نتوانسته بود در ۴۵ دقیقه ابتدایی به گل برسد، دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم با شوت پای چپ ژسوس کرونا به گل اول مقابل بواویستا دست پیدا کرد.

 

سرجیو اولیویرا در دقیقه ۵۹ از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه که در میانه راه به یکی از مدافعان بواویستا برخورد کرد و تغییر جهت داد، گل دوم پورتو را به ثمر رساند و در دقیقه ۶۷ موسی مارگا پاس بلند از میانه زمین را با شوت محکم تبدیل به گل سوم این تیم کرد.

 

1530987

 

پورتو در دقیقه ۷۱ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که کار تیمی بازیکنان این تیم با پاس اولیویرا به اوتاویو و ارسال کوتاه او به پشت مدافعان بواویستا و پاس در عرض ژسوس کرونا، با ضربه تمام کننده مارگا گل چهارم این تیم را به همراه داشت.

 

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در دیدار اخیرشان حضور تعویضی مقابل براگا داشت و توانست در بدو ورود یک پنالتی بگیرد، در بازی برابر بواویستا از دقیقه ۷۸ به جای اوتاویو وارد زمین شد تا شانس درخشش دوباره به دست بیاورد.

 

1530986

 

در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده ویلسون مانافا از میانه زمین توپ‌گیری کرد و ضد حمله سریعی برای پورتو به وجود آورد که در نهایت پاس در عرض زمینی او از جناح راست با عبور از مقابل پای طارمی به لوئیز دیاز رسید تا این بازیکن با چرخش و شوت پای چپ گل پنجم پورتو را به نام خود ثبت کند.

 

در نهایت یاران طارمی موفق شدند در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی پُر گل ۵ بر صفر برابر بواویستا دست پیدا کنند تا ۶ امتیازی شوند و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های بنفیکا و سانتا کلارا در صدر جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها