کد خبر : 1710396 | 06 مهر 1399 ساعت 11:01 | 38.1K بازدید | 6 دیدگاه

نیمکت بی ستاره؛ این حذف چقدر نشانه داشت

برای انجام تعویض کادرفنی آبی‌پوشان کار دشواری را در دیدار با پاختاکور داشت و لیست آسیایی استقلال برخلاف حریف نامدار خود بازیکن ذخیره طلایی در آن به چشم نمی‌آمد.

به گزارش "ورزش سه" محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و عدم توانایی استفاده از خریدهای جدید، بیش از پیش در دیدار با پاختاکور ازبکستان نمایان شد؛ جایی که در غیاب وریا غفوری و هروویه میلیچ، کادرفنی استقلال هر آن‌چه در چنته داشت را به میدان فرستاد و روی نیمکت نیز بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که بیشتر آن‌ها در فاز دفاعی می‌توانستند به کمک تیم‌شان بیایند در اختیار مجید نامجومطلق بود. بازی با مثلث دیاباته-قایدی-مطهری از ابتدا باعث شده بود تا استقلال برای تقویت خط حمله‌اش در نیمه دوم مهره کلیدی را در روی نیمکت نداشته باشد.

 

درست همان‌جایی که بازی برای آبی‌ها گره خورده بود و آن‌ها نیاز به تقویت ترکیب خود داشتند، نامجومطلق مجبور شد از بازیکنانی چون باقری، رضاوند و حتی مرادی جوان در ترکیب تیمش استفاده کند و آن‌ها نیز میل دفاعی بیشتری نسبت به حضور در حملات داشتند تا تعویض‌های استقلال مقابل حریف ازبک خود نافرجام باشد؛ تعویض‌هایی که البته نمی‌توان بابت آن کادرفنی استقلال را هم توبیخ کرد چرا که آن‌ها هر آنچه در اختیار داشتند را به میدان فرستاده بودند و لیست خالی استقلال باعث شده بود تا برای تقویت از بازیکنان جوان بهره ببرند.

 

بدون تردید اگر استقلال می‌توانست از خریدهای جدید خود بهره ببرد یا حتی غفوری و میلیچ در اختیار کادرفنی استقلال بودند، آن‌ها با آسودگی می‌توانستند در ترکیب خود تغییرات مثبت و سازنده‌ای را ایفا کنند اما مصدومیت، محرومیت انضباطی و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی دست به دست هم دادند تا استقلال در مقابل قهرمان فوتبال ازبکستان نتواند آنطور که باید در نیمه دوم تقویت شود و سرانجام مقابل حریف خود با شکست از میدان خارج شود.

 

1531031

دیدگاه‌ها