کد خبر : 1710574 | 07 مهر 1399 ساعت 00:21 | 29.2K بازدید | 4 دیدگاه

بارسلونا 4 - 0 ویارئال؛ خط و نشان کومان برای لالیگا

بارسلونا در شب درخشان نیمه اول با چهار گل موفق به غلبه بر ویارئال شد.

بارسلونا 4 - 0 ویارئال؛ خط و نشان کومان برای لالیگا


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در اولین مسابقه تحت هدایت رونالد کومان در نیمه اول نمایش فوق العاده ای ارائه داده و چهار بار دروازه ویارئال را باز کرد. بارسا در نیمه دوم به کنترل جریان بازی پرداخت و در نهایت موفق شد با همان چهار گل ویارئال را شکست دهد.

 

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 14 به گل اول هم دست یافت. پاس رو به بیرون یوردی آلبا از سمت چپ با ضربه محکم و دقیق انسو فاتی به طاق دروازه همراه شد و بارسلونا به گل اول رسید.

 

1531346

 

اما بارسا خیلی زود به گل بعدی هم دست یافت. پاس زمینی فیلیپ کوتینیو در سمت چپ محوطه جریمه به آنسو فاتی رسید و او این بار در موقعیتی تک به تک با ضربه ای زمینی و دقیق موفق به باز کردن دروازه ویارئال شد.

 

1531348

 

در دقیقه 26 این بار خود یوردی آلبا از سمت چپ حرکت کرده و در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما ضربه این بازیکن با مهار آسنخو به بیرون از زمین رفت.

 

اما در دقیقه 34 و با متوقف شدن آنسو فاتی در محوطه، بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیونل مسی پشت توپ قرار گرفت و علیرغم تشخیص درست دروازه بان ویارئال، توپ وارد دروازه این تیم شد.

 

1531355

 

در دقیقه 40 و با همکاری خوب مسی و سرخی روبرتو بارسلونا باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما این بار ضربه والی فیلیپ کوتینیو با مهار آسنخو همراه شد.

 

اما در دقیقه 45 بارسا باز هم موفق به گلزنی شد. ارسال لیونل مسی در محوطه با اثرگذاری پائو تورس همراه شد تا مدافع ویارئال به اشتباه دروازه خودی را باز کند و بارسلونا با برتری 0-4 راهی رختکن شود.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی همکاری آنسو فاتی و لیونل مسی بارسلونا باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه کاپیتان بارسا با عکس العمل آسنخو همراه شد.

 

در دقیقه 62 مورنو با حرکت از سمت راست به داخل می توانست گل اول ویارئال را وارد دروازه بارسلونا کند، اما نتو واکنش خوبی به ضربه او نشان داد. در دقیقه 67 لیونل مسی با چرخشی خوب در محوطه صاحب بخت دیگری برای گلزنی شد، اما آسنخو یک بار دیگر مقابل ستاره آرژانتینی ایستادگی کرد.

 

دقایقی بعد یوردی آلبا از سمت چپ ارسال مناسبی روی دروازه ویارئال داشت، اما ضربه سر لیونل مسی از کنار دیرک سمت راست دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش بارسلونا برای زدن گل های بیشتر نتیجه ای نداشت و آنها 0-4 ویارئال را شکست دادند.

 

دیدگاه‌ها