کد خبر : 1711063 | 09 مهر 1399 ساعت 15:15 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

بارسلونا و امید اندک به جذب جانشین لوئیس سوارز

احتمال جذب ممفیس دیپای گزینه مورد نظر رونالد کومان برای جانشینی سوارز بسیار اندک شده است.

بارسلونا و امید اندک به جذب جانشین لوئیس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای ستاره لیون یکی از گزینه های جدی بارسا و سرمربی هلندی اش رونالد کومان برای جانشینی لوئیس سوارز است.

در یکی دو هفته اخیر اخبار و شایعاتی زیادی در مورد توافق بارسا با این مهاجم هلندی شنیده شده است که همگی تکذیب شدند. برخی رسانه ها حتی از پیش قرارداد او با بارسا نوشته بودند که با واکنش تند رئیس باشگاه لیون روبرو شد.

 

 

1527413

 

 

ژان میشل آئولاس رئیس باتجربه لیون در دو پیام توئیتری به هواداران تیمش اطمینان داد که چنین توافقی حاصل نشده و دیپای را برای فصل جاری حفظ خواهند کرد.

 

طبق ادعای آاس به فاصله 5 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا امید چندانی برای جذب دیپای ندارد. ستاره ای که درخواست فوری کومان است و تنها یک سال دیگر از قراردادش با لیون باقیمانده است.

بارسا برای نهایی کردن انتقالی که 25 میلیون یورو هزینه خواهد داشت، نیاز به منابع مالی دارد در حالی که پول حاصل از فروش نلسون سمدو را صرف خرید سرجینیو دِست از آژاکس کرده است. 

برای تامین هزینه جذب دیپای بارسا باید منتظر انتقال ژان کلر تودیبو، رافینیا، اومتیتی یا جونیور فیرپو باشد در حالی که جدایی هریک از این بازیکنان با موانعی روبرو شده است. بارسا همچنین بی میل نیست تا عثمان دمبله را به فروش برساند اما ستاره فرانسوی تمایلی برای جدایی ندارد. همه اینها در کنار مخالفت های رئیس باشگاه لیون باعث شده تا در حال حاضر باشگاه کاتالان چندان خوشبین به جذب دیپای نباشد.

 

دیدگاه‌ها