کد خبر : 1711434 | 11 مهر 1399 ساعت 17:54 | 104.6K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ باشگاه بارسلونا به دو ابهام مهم نقل و انتقالاتی

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مذاکرات با منچستریونایتد را برای انتقال عثمان دمبله به این تیم تکذیب کرد.

پاسخ باشگاه بارسلونا به دو ابهام مهم نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته گزارش ها حاکی از آن بود که وینگر فرانسوی بارسلونا یعنی عثمان دمبله در راه انتقال به منچستر یونایتد قرار گرفته است. حتی گفته شد که مذاکرات بین دو طرف صورت گرفته و این احتمال وجود دارد که به زودی انتقال دمبله به اولدترافورد نهایی شود.

 

 

1532717

 

 

حالا اما باشگاه بارسلونا به شایعه جدایی دمبله و مذاکرات برای انتقال او به منچستریونایتد واکنش نشان داده است. رامون پلانس، مدیر ورزشی باشگاه کاتالانی در این باره گفت: " اول از همه باید بگویم هیچ مذاکره ای با منچستریونایتد انجام نشده است. این موضوع را کاملاً انکار می کنیم. دمبله بازیکنی است که ما روی او حساب می کنیم. ما توانایی های بالقوه او را می دانیم و امیدواریم امسال تیم بهترین های وی را ببیند."

 

یکی از شایعاتی که از مدت‌ها قبل در اطراف بارسلونا شنیده شده، به علاقه این باشگاه به جذب مهاجم هلندی لیون یعنی ممفیس دیپای اختصاص دارد چراکه گفته می‌شود رونالد کومان علاقه زیادی به آوردن هم وطنش به نوکمپ دارد. رامون پلانس در این رابطه نیز گفت: " ما تیم خوبی در اختیار داریم و رقابتی عالی در جریان است. با این حال ما به شکل روزانه در حال صحبت با سرمربی هستیم. در فاز هجومی از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم که این موضوع در منطقه دفاعی کمتر است.

 

 

1527413

 

 

ما تا آخرین روزهای نقل و انتقالات تلاش می‌کنیم تا بهترین ها را برای تیم به ارمغان آوریم. اگر کسی را جذب کنیم، اتفاق خوبی خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها