کد خبر : 1711483 | 12 مهر 1399 ساعت 10:00 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرسن ونگر: شاید بهتر بود زودتر از آرسنال می‌رفتم

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال در یک مصاحبه می‌گوید به این نتیجه رسیده که شاید بیش از آنچه که باید در آرسنال مربیگری کرده است.

آرسن ونگر: شاید بهتر بود زودتر از آرسنال می‌رفتم

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال که به مدت 22 سال هدایت این تیم را به عهده داشت در یک مصاحبه می‌گوید گاهی به این نتیجه می‌رسد که باید زودتر از سمت مربیگری توپچی‌ها کناره گیر‌ی می کرد. ونگر با اینحال می‌گوید تا آخرین روزی که هدایت آرسنال را به عهده داشت با جدیت و تعهد کامل برای این تیم تلاش می کرد. ونگر همچنین به ماجرای پیشنهاد منچستریونایتد به او اشاره کرد و علت مخالفت آرسنال با چنین انتقالی را توضیح می دهد.

 

آرسن ونگر که با روزنامه تایمز صحبت می‌کرد گفت: " شاید بیشتر از آنچه که باید در آرسنال ماندم. نمی دانم. ولی تا روز آخر احساس تعهدم نسبت به باشگاه به اندازه روز اول بود. من معتقدم در یک دوره بسیار دشوار توانستم باشگاه آرسنال را به شکلی موفق هدایت کنم. گاهی مردم می گویند پیرتر از آن شده‌ای که بتوانی این کار را بکنی ولی نمی بینند که در حال انجام چه کارهایی هستی. من هر آنچه در توانم بود برای خدمت به باشگاه انجام دادم".

 

1532768

 

ونگر در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا یک روز دوباره به آرسنال برمی گردد گفت: " بله یک روز برمی گردم. بله من قبلاً هم برای تماشای بازی ها به استادیوم امیریتس دعوت شده ام ولی به نظرم بهتر این بود که روابط ما کاملاً قطع باشد. اوایل البته این برایم سخت بود. بعد از آن همه سال باید از باشگاهم دور می بودم ولی به این نتیجه رسیدم که دوری و دوستی بهتر است".

 

ونگر در ادامه می‌گوید از باشگاه PSG چندین بار پیشنهاد داشته است. اما او در عین حال مدعی است باشگاه منچستریونایتد هم خواهان جذب او به عنوان سرمربی بود هر چند ونگر زمان این درخواست را فاش نمی کند.

 

1532769

 

ونگر در این باره به تایمز گفت: " نمی توانم زمانش را بگویم ولی می توانم بگویم که منچستریونایتد به من پیشنهاد داده بود. من و فرگوسن نبردهای سختی با هم داشتیم. او مرد باهوشی است. کسی که احمق باشد امکان ندارد بتواند به اندازه او موفق باشد".

 

ونگر در صحبتهای خود درباره پپ گواردیولا هم صحبت کرده و گفت: " زمانی که پپ گواردیولا هنوز فوتبالیست بود به خانه من آمد تا از من بخواهد برای آرسنال جذبش کنم. ولی من آن موقع پاتریک ویرا را داشتم و گیلبرتو سیلوا را و بنابراین نمی توانستم او را جذب کنم".

 

 

دیدگاه‌ها