کد خبر : 1713105 | 20 مهر 1399 ساعت 13:40 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

ونگر: هرگز مدیر ورزشی آرسنال نمی شوم

آرسن ونگر سرمربی آرسنال می‌گوید هرگز مدیر ورزشی این باشگاه نخواهد شد و برای این تصمیم خود دلایل موجهی دارد.

ونگر: هرگز مدیر ورزشی آرسنال نمی شوم

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید نه تنها هرگز مدیر ورزشی آرسنال نخواهد شد بلکه این پست را در هیچ باشگاه دیگری هم به عهده نخواهد گرفت.

 

1535041

 

آرسن ونگر که در حال حاضر رئیس واحد توسعه بین المللی فوتبال در فیفا است در سال 2018 بعد از نزدیک به دو دهه هدایت آرسنال به عنوان سرمربی باشگاه لندنی را ترک کرد. از آن زمان تا امروز شایعات زیادی مطرح شده که ونگر به عنوان مدیر ورزشی به آرسنال برخواهد گشت ولی او می‌گوید این پست برای او مناسب نیست هر چند ممکن است پستی دیگر را بپذیرد.

 

ونگر در مصاحبه با گاردین در این باره گفت: "من به فعالیت به عنوان مشاور هیات مدیره در آرسنال فکر کرده ام. چون در حال حاضر به نظرم در بالاترین سطوح باشگاه‌ها می‌شود کمبود دانش فوتبالی را مشاهده کرد. مثلاً بایرن مونیخ را ببینید که چقدر موفق بوده. علت موفقیت بایرن ایستادگی کردن روی ارزشهای باشگاه و انتقال آنها از سالی به سال دیگر است. از فرانتس بکن باوئر به اولی هوینس و کارل هاینتس رومینگه".

 

ونگر در ادامه گفت: " در انگلیس هم مدل متفاوتی هست که با تزریق پول باشگاه‌ها به موفقیت سریع می رسند. هر دو روش می تواند به نتیجه برسد. من ولی دوست دارم باشگاه در وهله اول برای خود هویت داشته باشد و هویت و دانش فوتبالی را از نسلی به نسل دیگر منتقل کند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها