کد خبر : 1711569 | 12 مهر 1399 ساعت 16:07 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

او بهترین بازیکن دنیاست

کومان: هیچ گلایه ای از لیونل مسی ندارم

رونالد کومان می گوید لیونل مسی با فراموشی اتفاقات تابستان خودش را وقف تیم کرده است.

کومان: هیچ گلایه ای از لیونل مسی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان شروعی بسیار خوب با بارسلونا داشته و پس از دو پیروزی پرگل 4-0 و 0-3 بر ویارئال و سلتا فردا در نوکمپ پذیرای سویاست. سرمربی هلندی خوشبین است که با روحیه بالای تیمش بتوانند سه امتیاز را کسب کنند.

 

 

1532066

 

 

کومان در نشست خبری این بازی گفت:« می دانیم که سویا تیم قدرتمندی است و سودای قهرمانی دارد. آنها مربی بزرگی مثل لوپتگی هم دارند. بازی سختی خواهد بود ولی ما آماده ایم. بازی در خانه هم به سود ماست و به پیروزی ایمان داریم.»

 

کومان در مورد موج انگیزه و شور و اشتیاق در تیمش گفت:« 5 هفته است کنار هم تمرین می کنیم و سیستم بازی تیم هم عوض شده است. این تغییر بزرگی است و به زمان نیاز داریم تا خودمان را با آن وفق بدهیم. خوب تمرین می کنیم و این در زمین نیز مشخص است. برابر سلتا یک نیمه ده نفره بودیم ولی از تلاش و انگیزه تیمم به وجد آمدم.»

 

 

1532872

 

 

تلاش برای جذب اریک گارسیا:« تا دوشنبه فرصت جذب بازیکن داریم و روزهای اندکی باقیمانده است. می خواهیم اریک گارسیا را جذب کنیم و چیز بیشتری نمی توانم اضافه کنم. دیروز گواردیولا هم تایید کرد که اریک می خواهد برای ما بازی کند و امیدوارم بتوانیم او را به خدمت بگیریم هرچند می دانم شرایط مالی باشگاه مطلوب نیست. در نهایت مطمئن نیستم که بتوانیم انتقال او را نهایی کنیم.»

 

وضعیت دمبله:« در تیم سطح رقابت خیلی بالاست و در مورد قضیه دمبله، ماندن یا رفتنش نمی توانم چیز زیادی بگویم. همیشه منافع تیم برایم مهمتر است و سعی می کنم بهترین بازی را از تیمم بگیریم و هر تغییری نیز در همین جهت است.

اگر پِدری گونزالس در دو بازی اخیر در نیمه دوم وارد زمین شد حتما شایسته اش بوده و در تمرینات این لیاقت را به دست آورده است. ترینکائو نیز به همچنین. دمبله بیشتر در عمق بازی می کند و به کارهای دفاعی کمک زیادی نمی کند. با او در مورد آینده اش حرف نزده ام و قضیه رفتن یا ماندن به خود بازیکن ارتباط دارد. تا زمانی که با ما باشد، روی او حساب می کنم.»

 

 

1532579

 

 

لیونل مسی:« لئو خیلی خوب تمرین می کند و در دو بازی اخیر، تمام انرژی اش را در زمین گذاشت. هیچ گلایه ای از مسی ندارم و او به عنوان کاپیتان کمک بزرگی برای تیم است و یک وزنه بزرگ محسوب می شود. او خودش را وقف تیم کرده و برای من همیشه بهترین بازیکن دنیا بوده و خواهد بود.»

 

سرجینیو دِست برابر سویا:« نمی دانم شرایط حضور در فهرست را دارد یا خیر. فعلا در حال اخذ مجوز بازی او هستیم. فردا لیست می دهم و از الان نمی توانم بگویم که با ما خواهد بود یا خیر. او بازیکن خوب و مفیدی است و در 19 سالگی تجربه بالایی دارد.»

 

 

1532729

 

 

قرعه لیگ قهرمانان و هم گروهی با یوونتوس، دیناموکیف و فرانس واروژ:« باید خوشحال باشیم. ما در هر بازی برای برد به زمین می رویم. ما و یوونتوس شانس های اول صعود هستیم و باید برای هر بازی به خوبی خودمان را مهیا کنیم. در مجموع نمی توانیم از این قرعه راضی نباشیم.»

 

جذب مهاجم:« در دفاع و حمله بازیکن می خواهیم. در حمله بازیکن خوب زیاد داریم ولی هرچه رقابت بالاتر برود، به سود تیم خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها