کد خبر : 1711759 | 13 مهر 1399 ساعت 12:53 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه روز پایانی نقل و انتقالات

محافظت از خانه وودوارد در مقابل هواداران

منچستریونایتد در آستانه روز پایانی نقل و انتقالات تمهیدات امنیتی در اطراف خانه اد وودوارد نایب رئیس باشگاه را افزایش خواهد داد.

محافظت از خانه وودوارد در مقابل هواداران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد در آستانه روز پایانی نقل و انتقالات تمهیدات امنیتی در اطراف منزل اد وودوارد نایب رئیس باشگاه را افزایش خواهد تا از او در مقابل حملات احتمالی محافظت کند.

 

1533199

 

این اقدامات بعد از آن انجام می‌شود که در ماه ژانویه عده‌ای از طرفداران منچستریونایتد که از سیاستهای نقل و انتقالاتی باشگاه خشمگین بودند به سمت خانه وودوارد حمله کردند و با مشعل بخشی از ملک او را مورد تعرض قرار دادند.

 

با اینکه منچستریونایتد در ماه ژانویه برونو فرناندس ستاره پرتغالی را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفته بود ولی برخی از هواداران از آنچه بی عملی باشگاه در این دوره می خواندند خشمگین بودند.

 

1533200

 

در نتیجه گروهی در حدود بیست نفر که خود را هوادار یونایتد معرفی کرده بودند به سمت منزل اد وودوارد نایب رئیس باشگاه که گفته می‌شود حرف آخر را در سیاستهای نقل و انتقالاتی می‌زند، حمله کردند و علاوه بر نوشتن شعارهای تهدید آمیز بر دیوارها بخشهایی از محوطه بیرونی را با استفاده از مشعل آتش زدند.

 

 

دیدگاه‌ها