کد خبر : 1711816 | 13 مهر 1399 ساعت 16:40 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

یک دشمن آشنا در نوکمپ، راکیتیچ انتقام می گیرد؟

ایوان راکیتیچ امشب و پس از شش سال بار دیگر برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت.

یک دشمن آشنا در نوکمپ، راکیتیچ انتقام می گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب در نوکمپ حساس ترین جدال هفته پنجم لالیگا بین بارسا و سویا به انجام خواهد رسید. دیداری که برای هر دو تیم حساس خواهد بود. بارسا و سویا که از هفته سوم پای به لالیگا گذاشتند، هر دو بازی قبلی خود را پیروز شده اند و در حالی به مصاف هم می روند که از آخرین پیروزی سویا در این ورزشگاه 9 سال می گذرد.

 

 

1529675

 

 

در ترکیب سویا نام یک بازیکن آشنا برای بارسا و هوادارانش به چشم می خورد. ایوان راکیتیچ که تابستان امسال با قراردادی به ارزش 1.5 + 9 میلیون یورو از بارسا جدا و به سویا بازگشت. او تابستان 2014 از سویا راهی بارسا شد و با پیراهن آبی اناری به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرد. یک لیگ قهرمانان و 4 لالیگا مهمترین افتخارات او با بارسا بودند اما او امشب با پیراهن سویا برابر هم تیمی های قدیمی خود به میدان خواهد رفت.

 

 

1533260

 

 

راکیتیچ به خصوص در فصل گذشته تاثیرگذاری همیشگی خود در ترکیب بارسا را از دست داد. ستاره کروات 42 بازی برای بارسا در همه رقابت ها انجام داد که در 22 بازی تنها به عنوان بازیکن ثابت وارد میدان شد و در نهایت با قرار گرفتن در فهرست مازاد رونالد کومان، چاره ای جز جدایی نداشت.

راکیتیچ که بین سال های 2011 تا 2014 با پیراهن سویا 7 بار برابر بارسا قرار گرفته، هرگز نتوانسته برابر باشگاه کاتالان پیروز شود. دو تساوی و 5 شکست حاصل کار او بود و باید دید امشب بالاخره رنگ پیروزی برابر بارسا را خواهد دید یا خیر.

 

دیدگاه‌ها