کد خبر : 1711971 | 14 مهر 1399 ساعت 10:43 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاهی با او قرارداد ببندد محروم می‌شود؛ 

باشگاه نفت‌مسجد‌‌سلیمان؛ از فرعباسی شکایت می‌‌کنیم

حبیب فرعباسی بازیکن نفت مسجد سلیمان به صورت یکطرفه اقدام به فسخ قرارداد خود با این تیم کرده است.

باشگاه نفت‌مسجد‌‌سلیمان؛ از فرعباسی شکایت می‌‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حبیب فرعباسی تاکنون آخرین بازیکنی است که به صورت یکطرفه قرارداد خود را با باشگاهش فسخ می‌کند. این بازیکن روز گذشته به سازمان لیگ مراجعه کرده و به دلیل عدم دریافت مطالباتش قرارداد خود را با نفت مسجد سلیمان فسخ کرده است.


مصطفی سلیمانی معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان با تاکید بر این نکته که از حبیب فرعباسی شکایت خواهد شد، به "ورزش سه" گفت:« فسخ ایشان غیرقانونی است، چون تمامی پرداخت‌های ایشان طبق قرارداد صورت گرفته و ایشان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند فسخ کند.» 


او ادامه داد:« حتی نامه ای هم به باشگاه زد و ما جوابش را دادیم. البته که نامه او هم ایراد قانونی داشت. ما گفتیم که مبالغ قرارداد شما پرداخت شده و تشریف بیاورید و پولتان را بگیرد. این نشان می دهد که ایشان حسن نیت ندارد. مسلما هر باشگاهی با فرعباسی قرارداد ببندد از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و خود بازیکن هم 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد. این ها البته به غیر از غرامتی است که باید بپردازد. مطمئنا به خاطر منافع باشگاه نفت مسجد سلیمان از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد. اینکه فرعباسی باشد که همشهری ما است، یا هر بازیکن دیگری، فرقی ندارد و بازیکن باید از نظر اخلاقی و حرفه ای به قراردادش پایبند باشد.» 


سلیمانی در ادامه با گلایه از کسانی که اطرافیان بازیکنان فوتبال هستند، اضافه کرد:« اینطور نمی شود که بازیکن فسخ می کند و می گوید بعدا رضایت باشگاه را هم می گیرم. این هم کار دلال هایی است که پشت پرده هستند و یک سری کارها را انجام می دهند. بازیکنان نباید به این راحتی قراردادشان را فسخ کنند. ما باید یک جایی جلوی این اتفاقات را بگیریم تا هر بازیکنی به خودش به این راحتی اجازه فسخ یکطرفه ندهد. ما باید مقررات داخلی خودمان را هم یاد بگیریم. البته کمیته تعیین وضعیت به وظایف خودش عمل می‌کند ولی خب فدراسیون باید سخت گیری بیشتری در این زمینه داشته باشد. به تمام باشگاه هایی که با ایشان هم ارتباط داشته اند، نامه زده ایم و مسائل قانونی را گوشزد کرده ایم.»

دیدگاه‌ها