کد خبر : 1711996 | 14 مهر 1399 ساعت 12:20 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرعباسی چگونه از نفت مسجدسلیمان جدا شد؟ (نامه)

در شرایطی که مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان ادعا میکنند که حبیب فرعباسی به صورت غیرقانونی قراردادش را فسخ کرده است اما دو نامه مربوط به او، چیز دیگری را ثابت می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان ۲۳ ساله تیم نفت مسجدسلیمان در حالی از این باشگاه جنوبی جدا شد که شایعات زیادی پیرامون او وجود دارد. ابتدا قرار بود که باشگاه نفت با دریافت رضایت نامه میلیاردی فرعباسی را آزاد کند اما ناگهان خبر فسخ قرارداد این دروازه بان اوضاع را به شکلی متفاوت تغییر داد.

حالا مدیران تیم سابق او ادعا می‌کنند که فسخ قرارداد او به صورت غیرقانونی است اما فرعباسی نظر دیگری دارد. انتشار دو نامه نیز نشان می‌دهد که دروازه بان نفت مسجدسلیمان بر عدم دریافت حقوقش تاکید داشت و به همین شکل توانسته است فسخ یک طرفه بگیرد.

 

در نامه اول، او روز ۳۰ شهریور به باشگاه مسجدسلیمانی نامه زد و از آن ها خواست تا حق و حقوقش را بپردازند. ۷ روز بعد این باشگاه در نامه ای که به امضای مهران نصیریان دوست مدیرعامل نفت رسیده است، گفت: «حقوق شما طبق قرارداد پرداخت شده و در صورتی که خواهان دریافت صورت حساب مطالبات هستید، تاریخ ۷ شهریور راس ساعت ۱۲ در دفتر باشگاه حاضر شوید.»

حالا این دروازه بان که تراکتور را به عنوان مشتری پروپاقرص خود می‌بیند، اعتقاد دارد که به دلیل عدم دریافت مطالبات و طبق قانون فیفا، به همکاری اش با نفت پایان داده و این باشگاه نمیتواند ادعایی در این باره داشته باشد.

 

1533596

 

1533595

دیدگاه‌ها