کد خبر : 1712105 | 14 مهر 1399 ساعت 19:47 | 100.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازیکن کروات در اردوی ملی ایران! (عکس)

سرمربی تیم ملی ایران این روزها تلاش می‌کند تا پا به پای شاگردان خود در تمرینات حضور پیدا کند و پا به توپ کار خود را پیش ببرد.

به گزارش "ورزش سه" سرانجام حسرت 9 ماهه دراگان اسکوچیچ برای حضور در اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید و وی بازیکنان منتخب خود را معرفی کرد و حالا منتظر آن است تا در دیدار مقابل ازبکستان، اولین تجربه رسمی خود را پشت سر بگذارد؛ اسکوچیچ به مانند ویلموتس و کی‌روش در اولین اردوی خود بازیکنان جدیدی را دعوت کرده و نشان داده می‌خواهد مسیری متفاوتی را پیش ببرد. او در اولین تجربه حضور خود در تیم ملی ایران بازیکنانی چون عارف غلامی، مهدی قایدی و ... را به تیم ملی دعوت کرده و از آن‌سوی روی نام بازیکنانی چون مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در اولین اردوی ملی خط قرمز کشیده است.

 

اسکوچیچ این روزها در محل کمپ تیم‌های ملی پا به پای شاگردان خود در میدان حضور دارد و تلاش می‌کند تا بتواند تفکرات مدنظر خود را به بازیکنان القا کند تا در دو دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان و مالی پیاده سازی کنند؛ باید دید اسکوچیچ در آغاز راه حضور خود روی نیمکت تیم ملی ایران پس از 9 ماه انتظار، چه عملکردی را از خود در دو دیدار پیش‌روی به جای خواهد گذاشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها