کد خبر : 1712486 | 16 مهر 1399 ساعت 20:29 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی- مورینیو؛ زوجی که تشکیل نشد!

به نظر می رسد در گذشته لیونل مسی قصد داشته بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کند.

لیونل مسی- مورینیو؛ زوجی که تشکیل نشد!


به گزارش "ورزش سه"، در تابستان امسال اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و انتقال او به لیگ برتر و منچسترسیتی منتشر شد که در نهایت این ستاره آرژانتینی ضمن تایید تمایل به جدایی، مدعی شد به دلیل عدم تمایل به درگیری حقوقی با بارسلونا در نوکمپ خواهد ماند. اما جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی امروز در گزارشی مدعی شد احتمال حضور لیونل مسی در ترکیب چلسی در سال 2004 وجود داشته است.

 

1534201

 

در آن مقطع ستاره آرژانتینی تازه کسب شهرت کرده بود و اتفاقا عملکرد درخشان او برابر چلسی در لیگ قهرمانان نقش مهمی در معروف شدن لیونل مسی کرده بود. ژوزه موینیو، سرمربی پرتغالی چلسی در آن مقطع در تماسی با این بازیکن خواهان حضور او در استمفوردبریج می شود و لیونل مسی نیز ابتدا علاقمند به رقم خوردن این انتقال بوده است.

 

البته مسی بعدها پشیمان شده و تصمیم می گیرد در بارسلونا باقی بماند. جالب اینجاست بعدها و در دوران حضور مورینیو در رئال مادرید به نظر می رسید رابطه خوبی بین آنها برقرار نیست. البته سرمربی پرتغالی همیشه در این سالها به تمجید از لیونل مسی پرداخته که برخی نیز این تعاریف را طعنه های مورینیو به کریستیانو رونالدو تعبیر می کنند.

دیدگاه‌ها