کد خبر : 1712628 | 17 مهر 1399 ساعت 19:52 | 42.6K بازدید | 4 دیدگاه

زوج دفاعی تیم ملی؛ همچنان با نمره قبولی در آسیا

دو مدافع میانی پرسپولیس بعد از نمایش موفق چند وقت اخیر، اینبار در تیم ملی نیز در کنار یکدیگر برابر ازبکستان قرار گرفتند.

زوج دفاعی تیم ملی؛ همچنان با نمره قبولی در آسیا

به گزارش “ورزش سه”، کمی بعد از تقابل زوج دفاعی شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان با پرسپولیس برابر پاختاکور‌ ازبکستان، آنها با دعوت از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی، شانس تقابل دوباره اینبار با تیم ملی ازبکستان را به دست آوردند.

 

زوج خط دفاعی پرسپولیس که با نمایش قابل اعتماد خود در شروع دوباره لیگ قهرمانان و دریافت تنها دو گل طی هفت بازی و از روی نقطه پنالتی، این فرصت را یافتند تا با پیراهن تیم ملی نیز به دنبال نمایش توانایی های خود باشند. خصوصا اینکه مرتضی پورعلی گنجی به دلیل حضور در چین و تیم جدیدش و البته مصدومیت جزیی که داشت، در این اردو حاضر نبود.

 


خلیل زاده و کنعانی زادگان که چندی پیش تجربه لذتبخشی برابر پاختاکور‌ ازبکستان پشت سر گذاشته بودند، اینبار در جدال با جلال الدین ماشاریپوف، جسوربک یاخشیبوئف و الدور شومورودوف قرار گرفتند و در تلاش برای جلب رضایت دراگان اسکوچیچ بودند و تا حد زیادی به این خواسته دست یافتند.

 

1534432

 

مدافعان میانی تیم ملی در این بازی با ایجاد کمترین فرصت فضاسازی به حریف باعث شدند تا ماشاریپوف به عنوان ستاره اصلی خط هجومی حریف ناکام بماند و جسوربک هم در همان ابتدای نیمه دوم تعویض شود.

 

با این حال با حضور سیدمجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی باید دید طی دیدارهای بعدی، دراگان اسکوچیچ چه تصمیمی برای این پست حساس در نظر خواهد داشت و شجاع و کنعانی زادگان قادر خواهند بود در این رقابت سخت، جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها