کد خبر : 1713026 | 19 مهر 1399 ساعت 21:22 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

هیچکس قهرمان آلمان در جام 2014 را نمی خواهد!

پیتر بوش، سرمربی لورکوزن خبر از عدم تمایل این باشگاه به جذب ماریو گوتزه داد.

هیچکس قهرمان آلمان در جام 2014 را نمی خواهد!


به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن در این سالها برای ماریو گوتزه پیش رفته و حالا هیچ تیمی در بوندسلیگا خواهان جذب زننده گل قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی 2014 نیست. بعد از اینکه بایرن مونیخ شانس خرید ماریو گوتزه را رد کرد، حالا پیتر بوش مدعی شد لورکوزن نیز ترجیح داده فرصت را برای پیشرفت در اختیار بازیکنان جوان بگذارد. در نهایت چند روز قبل ماریو گوتزه به پیشنهاد آیندهوون پاسخ مثبت داد و برای ادامه دوران ورزشی اش راهی لیگ هلند شد.

 

1469373

 

پیتر بوش گفت: "ماریو گوتزه علاقه داشت به لورکوزن بیاید. اما ما پیش از این فلوریان ویرتس را برای این پست در اختیار داشتیم و باشگاه قاطعانه تصمیم گرفت فرصت را در اختیار این بازیکن جوان قرار دهد تا بتواند پیشرفت کند."

 

پیتر بوش همچنین با ابراز تعجب از اینکه گوتزه تصمیم به انتقال به کشور هلند گرفته، مدعی شد انتظار داشت این هافبک آلمانی لیگ بزرگتری را انتخاب کند.

 

پیتر بوش 56 ساله در ادامه گفت: "شما تصور می کنید بازیکنی مانند ماریو گوتزه در صحنه بزرگ فوتبال در یک باشگاه مهم تر حضور داشته باشد. البته آیندهوون نیز یک باشگاه بزرگ است، اما در کشور کوچکتر از نظر فوتبالی واقع شده است."

دیدگاه‌ها