کد خبر : 1713029 | 19 مهر 1399 ساعت 21:27 | 77K بازدید | 0 دیدگاه

گل حیرت انگیز پاتوسی در بازی دوستانه

بازیکن سابق استقلال در یک دیدار دوستانه که در مقابل سایپا به میدان رفت، برای تیمش گلزنی کرد.

گل حیرت انگیز پاتوسی در بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فولاد خوزستان و سایپا امروز شنبه، از ساعت ۱۵ در استادیوم کارگران و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.


در این دیدار زبیر نیک نفس بازیکن سابق ذوب آهن که در نقل و انتقالاتی زمستانی لیگ نوزدهم به فولاد پیوست، از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد و پس از آن آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی خوزستانی ها گل دوم این تیم را به ثمر رساند.


پاتوسی روی گل دوم تیمش پس از اینکه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک دریبل زیدانی، مدافع سایپا را از جریان بازی محو کرد و پس از آن از پشت قوس محوطه جریمه، با یک ضربه دیدنی و استثنایی توپ را به کنج دروازه سایپا چسباند تا برتری شاگردان نکونام دو برابر شود.

 

1534907


پاتوسی هافبک سابق استقلال که فصل جنجالی ای را گذراند و حتی اضافه وزن او در دوران قرنطینه به دلیل شیوع کرونا، باعث عصبانیت و انتقاد آذری مدیرعامل فولاد شد و حالا این بازیکن با درخشش در بازی های تدارکاتی، نشان داد که به مرز آمادگی رسیده است و گل فوق العاده او در دیدار امروز باعث تمجید افراد حاضر در ورزشگاه شد.


تیم فولاد که برای برپایی یک اردوی پیش فصل در کردان کرج حضور دارد، در پنجمین دیدار دوستانه خود، به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها