کد خبر : 1713130 | 20 مهر 1399 ساعت 15:46 | 20.8K بازدید | 5 دیدگاه

پکیج دفاعی پرسپولیس سه نفره است؛

چراغپور: کامیابی‌نیا هم باید در تیم ملی باشد

جلال چراغپور معتقد است دفاع پرسپولیس یک پکیج است که برای کامل شدن آن در تیم ملی، باید از کمال کامیابی نیز استفاده کرد.

چراغپور: کامیابی‌نیا هم باید در تیم ملی باشد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که اسکوچیچ در اولین تجربه‌اش با تیم ملی ایران گرفت، دعوت از شجاع خلیل‌زاده و چند بازیکن دیگر بود که تاکنون به تیم ملی دعوت نشده بودند.


قرار گرفتن نام شجاع خلیل‌زاده یک از اتفاقات جالب توجه اولین فهرست این سرمربی کروات بود و اینکه در ترکیب ثابت هم قرار بگیرد، سورپرایز دوم دراگان برای اهالی فوتبال. البته این تصمیمات برای بازیکنی اتخاذ شده بود که عملکردی خیره کننده در لیگ قهرمانان آسیا به همراه کنعانی زادگان ارائه کرده بود.


جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور نیز این تصمیم را یکی از تصمیمات خوب سرمربی کروات تیم ملی ارزیابی می‌کند و در این زمینه ضمن نام بردن از کامیابی نیا که برای کامل کردن این دو بازیکن باید به تیم ملی دعوت شود، اینطور حرف زده است:« سرمربی تیم ملی در این مسابقه از «شجاع خلیل‌زاده» و «محمدحسین کنعانی‌زادگان» در خط دفاعی استفاده کرد. هر ۲ این بازیکنان از بهترین‌های ایران هستند و در پرسپولیس دفاع تیمی خوبی را شکل دادند اما اگر سرمربی تیم ملی می‌خواهد همان شکل دفاع را استفاده کند، باید «کمال کامیابی‌نیا» را هم دعوت کند.»

 

1528917


او سپس به ساختار دفاعی پرسپولیس و تاثیر آن بر تصمیم اسکوچیچ اشاره کرد و افزود:« پکیج دفاعی پرسپولیس ۳ نفره است و اگر یکی از آنها نباشد این مثلث موفق ناقص می‌شود. در بازی با ازبکستان هم بارها شاهد این بودیم که از مرکز دفاع تیم ملی توانستند خطر روی دروازه ایجاد کنند.»

 

دیدگاه‌ها