کد خبر : 1714051 | 26 مهر 1399 ساعت 10:25 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: ارزش فیرمینو بیشتر از گل زدن است

یورگن کلوپ با حمایت از مهاجم برزیلی‌اش فیرمینو می‌گوید کم شدن تعداد گلهای او برای لیورپول نگران کننده نیست چرا که فیرمینو به جز گلزنی کارهای بیشتری برای لیورپول می کند.

کلوپ: ارزش فیرمینو بیشتر از گل زدن است

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه دربی بندر لیورپول که روز یکشنبه بین تیم او و اورتون برگزار می‌شود به حمایت از فیرمینو ستاره برزیلی خط حمله تیمش پرداخت و گفت کم شدن تعداد گلهای فیرمینو با پیراهن لیورپول برایش نگران کننده نیست. کلوپ گفت ستاره برزیلی برای لیورپول کارهایی به مراتب بیشتر از گلزنی انجام می دهد.

 

1536250

 

اشاره کلوپ به انتقادهایی است که اخیراً از فیرمینو در لیورپول می‌شود چرا که او در این فصل در پنج بازی لیورپول هنوز گلزنی نکرده و از این گذشته در 24 بازی اخیر تیمش در رقابتهای مختلف تنها دو بار موفق به گلزنی شده است.

 

وقتی در آستانه دربی فردا از کلوپ درباره فیرمینو سوال شد او گفت: " نمی دانم این که می گویید چه زمانی برایم مساله می‌شود ولی الان به هیچ وجه مساله‌ای نیست که بخواهم به آن فکر کنم. مهم برای من اهمیتی است که فیرمینو برای تیم دارد و تاثیری است که در تیم می گذارد. ما آخرین بازی در لیگ برتر را باختیم ولی قبل از آن همه بازی هایمان در لیگ برتر را برده بودیم. فیرمینو تا اینجا گل نزده ولی بسیار موثر بوده".

 

 

دیدگاه‌ها