کد خبر : 1714663 | 29 مهر 1399 ساعت 14:25 | 82.9K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست عجیب از فلینی استقلال (عکس)

در حاشیه دیدار روز گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان اتفاق جالبی در خصوص یکی از بازیکنان جدید استقلال رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی یکی از خریدهای جدید باشگاه استقلال است که به دلیل ظاهرش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این بازیکن دیروز به همراه رشید مظاهری و متین کریم‌زاده روی سکوهای زمین دوم ورزشگاه آزادی نشسته بود و در ترکیب ثابت استقلال حضور نداشت.


در حاشیه این دیدار افراد و دوستداران استقلال که روی سکو و نزدیک این بازیکنان نشسته بودند از رشید مظاهری که مشهورترین بازیکن در بین خریدهای امسال استقلال است و پیراهن تیم ملی را نیز بر تن دارد، درخواست عکسی یادگاری کردند و در کمال تعجب از بابک مرادی درخواست کردند از آنها و رشید مظاهری عکس بگیرد.

 

1537161

 

1537162

 

اگرچه مرادی با رویی گشاده این درخواست آنها را اجابت کرد اما امکان آن وجود دارد که با درخشش مرادی در استقلال و رسیدن او به قله‌های فوتبال ایران این طرفداران حسرت این را بخورند که چرا به جای عکس گرفتن، عکاسی را به این بازیکن سپرده اند. در فوتبال دنیا نیز نمونه‌های مشابه وجود دارد که معروف‌ترین آن یک راننده تاکسی است که در حضور مسی و ماسکرانو، از لیونل مسی درخواست می کند که عکسی از او و خاویر ماسکرانو بیندازد و اگر چه مسی عکسی از آنها به ثبت رساند اما اکنون آن راننده از انتخاب اشتباه عکاس سخت پشیمان است.

دیدگاه‌ها