کد خبر : 1714825 | 30 مهر 1399 ساعت 12:00 | 27.1K بازدید | 2 دیدگاه

سیاست جدید مدیریت بارسا: تفرقه بینداز و حکومت کن

مارکا می‌گوید اختلاف در رختکن بارسا به اوج رسیده و بارتومئو رئیس این باشگاه از این اختلافات برای پیش‌برد سیاستهای خود استفاده می‌کند.

سیاست جدید مدیریت بارسا: تفرقه بینداز و حکومت کن

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی 5-1 بارسلونا مقابل فرانس واروش در اولین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان روزنامه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد اختلاف در رختکن بارسا به اوج رسیده و بارتومئو رئیس باشگاه نه تنها از این اختلاف ناراضی نیست بلکه از آن برای پیشبرد سیاستهای خود استفاده می‌کند.

 

با وجود همه تلاشها، اپیدمی کرونا از نظر مالی فشار زیادی به باشگاه وارد کرده و به کاهش 25درصد بودجه انجامیده و در نتیجه کاهش دستمزد بازیکنان را الزامی کرده است. برنامه باشگاه برای مقابله با این وضعیت روشن بوده: کاهش دستمزد بازیکنانی که سالهای اولیه قراردادشان را پشت سر می گذارند و دست نزدن به دستمزد کسانی که در سالهای پایانی قرارداد خود هستند.

 

1537418

 

بارتومئو برای پیش برد این سیاست خود روی عدم اتحاد موجود در رختکن بارسا حساب کرد. در مقابل اکثر بازیکنان بارسا از جمله چهار کاپیتان این تیم با ارسال نامه ای گفتند حاضر نیستند بر سر کاهش دستمزدهای خود با هیات مدیره فعلی مذاکره کنند.

 

اما با افزایش فشارها چند بازیکن حاضر به مذاکره شدند. ترشتگن و دی یونگ از جمله آنها بودند. ترشتگن از چند ماه قبل مشغول مذاکره برای تمدید قراردادش بوده ولی مذاکره دی یونگ که فصل گذشته به بارسا ملحق شده عجیب به نظر می‌رسد. از همه عجیب‌تر مذاکره جرارد پیکه بوده که نامه بازیکنان بارسا به هیات مدیره را امضا کرده بود. او بعد از آن اما با باشگاه مذاکره کرد و بر سر تمدید قراردادش تا سال 2024 به توافق رسید.

 

بارسا اعلام کرده روز چهارشنبه با نمایندگان کارکنان درباره کاهش دستمزد مذاکره می‌کند و یک نماینده از طرف فوتبالیست‌ها هم در مذاکرات حاضر خواهد بود. با اینکه بازیکنان بارسا گفته اند در این جلسه شرکت نمی‌کنند ولی با توجه به شکسته شدن اتحاد بازیکنان بعید به نظر می‌رسد آنها موفق شوند کاری پیش ببرند.

 

1537417

 

بارتومئو برای پیشبرد سیاستهای خود از سیاست قدیمی تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده کرد. باید دید این سیاست مدیریت در زمین چمن چه تاثیری روی عملکرد تیم می گذارد. اکثر تحلیل گران انتظار دارند شاهد تاثیرگذاری منفی این سیاست در مستطیل سبز باشند.

 

دیدگاه‌ها