کد خبر : 1714921 | 30 مهر 1399 ساعت 20:25 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو باشگاه بزرگ در انتظار همکاری با مکس آلگری

مکس آلگری، سرمربی باتجربه ایتالیایی احتمالا به زودی مشغول به کار خواهد شد.

دو باشگاه بزرگ در انتظار همکاری با مکس آلگری

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان علیرغم دو بار راهیابی به فینال باعث شد در نهایت یک سال و نیم پیش مدیران یوونتوس تصمیم به قطع همکاری با مکس آلگری بگیرند. سرمربی موفق بیانکونری در این مدت بیکار بوده و البته بارها شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به عرصه مربیگری منتشر شده است. حالا گاتزتا دلااسپورت مدعی شد پاری سن ژرمن یا چلسی مقصد بعدی این سرمربی ایتالیایی خواهد بود.

 

1468317

 

چلسی در تابستان امسال دست به انقلاب بزرگی زد و ستاره های گرانقیمتی را به خدمت گرفت. اما شروع آنها در لیگ برتر پرفراز و نشیب بوده و شاگردان فرانک لمپارد شب گذشته در اولین هفته لیگ قهرمانان مقابل سویا در لندن متوقف شدند. در صورت ادامه این روند فرانک لمپارد شغل خود را از دست خواهد داد و مکس آلگری جدی ترین گزینه برای جانشینی اوست.

 

اما اوضاع در پاریس نیز چندان مساعد نیست. اگرچه پاری سن ژرمن فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان رسید، اما آنها شروع قابل قبولی در فصل جاری نداشتهاند و دیشب نیز این تیم در خانه با نتیجه 1-2 مغلوب منچستریونایتد شد. همچنین چندی قبل توماس توخل و لئوناردو مصاحبه هایی علیه یکدیگر انجام دادند و به نظر می رسد روابط در باشگاه پاری سن ژرمن خیلی خوب پیش نمی رود. اگر روند نتایج پرفراز و نشیب این باشگاه ادامه یابد، آنگاه مکس آلگری مهم ترین گزینه برای حضور روی نیمکت پی اس جی خواهد بود.

دیدگاه‌ها