کد خبر : 1715017 | 01 آبان 1399 ساعت 13:08 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

کری‌خوانی مورینیو با ستاره سابق آژاکس

داوینسون سانچس ستاره تاتنهام به اظهارات سرمربی‌اش مورینیو و کری‌خوانی بابت پیروزی مورینیو بر تیم سابق او در فینال لیگ اروپای 2017 پاسخ داد.

کری‌خوانی مورینیو با ستاره سابق آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، داوینسون سانچس ستاره تاتنهام و ژوزه مورینیو سرمربی این تیم پیش از پیوستن به این تیم لندنی در سال 2017 در فینال لیگ اروپا مقابل هم قرار گرفته بودند.

 

1537704

 

مورینیو در مستند آمازون درباره تاتنهام در حالی به تصویر کشیده شده که نشان می‌دهد در اولین روزهای پیوستن داوینسون سانچس به تاتنهام در حال صحبت کردن با او و کری خونی با موضوع آن بازی در فینال لیگ اروپای 2017 است.

 

مورینیو آن سال به عنوان سرمربی منچستریونایتد به مصاف سانچس که بازیکن آژاکس بود رفت. بازی‌ای که با پیروزی 2-0 تیم مورینیو به پایان رسید.

 

داوینسون سانچس دیروز در یک کنفرانس خبری وقتی با سوالات خبرنگاران درباره اظهارات مورینیو در مستند باشگاه تاتنهام مواجه شد گفت: " ما در آن زمان در آژاکس خیلی خیلی خوب بازی می‌کردیم. همانطور که آژاکس فصل پیش دو دو فصل پیش عالی بازی می‌کرد. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم ولی تجربه نداشتیم. استعداد تا دلتان بخواهد بود ولی تجربه نبود. صحبتی که با مورینیو داشتم بامزه بود. وقتی سرمربی من چیزی بگوید در جا با او موافقت می‌کنم".

 

1537703

 

سانچس و مورینیو امسال بار دیگر در لیگ اروپا حضور دارند با این تفاوت که آنها حالا در یک تیم هستند. تاتنهام امروز در اولین بازی خود در لیگ اروپا به مصاف LASK اتریش می‌رود.

 

دیدگاه‌ها