کد خبر : 1715117 | 02 آبان 1399 ساعت 10:20 | 30.3K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو و زیدانِ تاتنهام با سر شکسته (عکس)

پیر امیل هویبرگ بازیکن دانمارکی تاتنهام که در جریان بازی دیشب تیمش مقابل لاسک با سر باندپیچی شده به بازی ادامه داد از طرف ژوزه مورینیو به زین الدین زیدان تشبیه شد.

مورینیو و زیدانِ تاتنهام با سر شکسته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تاتنهام و لاسک اتریش در شروع فصل جدید لیگ اروپا که با پیروزی 3-1 شاگردان مورینیو به پایان رسید، در دقیقه 21 مسابقه پیر امیل هویبرگ بازیکن دانمارکی تاتنهام در یک درگیری از ناحیه سر مجروح شد ولی بعد از چند دقیقه با سری باندپیچی شده به زمین بازگشت و به بازی ادامه داد.

 

1537842

 

هویبرگ با وجود مصدومیت شدید از ناحیه سر تا دقیقه 62 در زمین حضور داشت و با اینکه مشخص بود درد می کشد راضی به ترک میدان نبود. هویبرگ دانمارکی امسال تابستان از ساوتهمپتون به تاتنهام منتقل شد.

 

1537840

 

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان بازی به تمجید روحیه این بازیکن دانمارکی پرداخت و او را با زین الدین زیدان مقایسه کرد. مورینیو به دریبل خاصی که هویبرگ در نیمه اول اجرا کرد و به دریبل زیدانی معروف است اشاره کرد و با ستاره دانمارکی اش در این باره شوخی هم کرد.

 

1537841

 

مورینیو در این باره گفت: " بین دو نیمه به خاطر دریبل او شوخی می‌کردیم و همه زیدان صدایش می‌کردیم. حرکت خیلی قشنگی است ولی دیگر تکرارش نکن پیر! "

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: " هویبرگ بازیکن خیلی خوبی است. او در زمین رهبری می کند و کاپیتانی بدون بازوبند است".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها