کد خبر : 1715122 | 02 آبان 1399 ساعت 11:00 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

گرت بیل: از نظر بدنی کاملاً آماده نیستم

گرت بیل بعد از اولین بازی فیکس خود با پیراهن تاتنهام مقابل لاسک گفت احساس می‌کند از نظر بدنی هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده است.

گرت بیل: از نظر بدنی کاملاً آماده نیستم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در بازی دیشب تاتنهام مقابل لاسک اتریش در لیگ اروپا اولین بازی فیکس خود به عنوان بازیکن تاتنهام را انجام داد. در شب پیروزی 3-0 تاتنهام مقابل حریف اتریشی، بیل روی یکی از گلهای تیمش نقش موثری داشت ولی به جز این در جریان بازی نتوانست چندان تاثیرگذار باشد. او در پایان مسابقه اعتراف کرد که از نظر بدنی به آمادگی دلخواهش نرسیده است.

 

1537851

 

 

گرت بیل که از ابتدای فصل جاری به صورت قرضی از رئال مادرید به تاتنهام منتقل شده در بازی قبلی اسپرز مقابل وستهام به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود ولی در بازی دیشب برای اولین بار فیکس بود. گرت بیل در دقیقه 28 نقش مهمی در گل دوم تاتنهام بازی کرد و باعث شد آندراده بازیکن لاسک دروازه خودی را باز کند.

 

گرت بیل در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " می‌دانیم که این بازی‌ها مهم هستند. ما امروز کارمان را عالی انجام دادیم. البته این بهترین عملکرد ما نبود ولی تیم قرص و محکمی بودیم و از همه مهمتر سه امتیاز را بدست آوردیم. من احساس می کنم بدنم کمی خشک است. من پیش فصل خیلی کوتاهی را پشت سر گذاشتم و حالا تلاشم این است که بازی به بازی بهتر بشوم".

 

1537850

 

ستاره ولزی در ادامه گفت: " امیدوارم برگشتنم به اوج آمادگی و حداکثر سرعت خیلی طول نکشد. ولی از بازگشت به این باشگاه بی نظیر و بازی در زمین واقعاً لذت می برم".

 

 

دیدگاه‌ها