کد خبر : 1715216 | 02 آبان 1399 ساعت 20:44 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

امید رئال به رکورد درخشان زیدان در نوکمپ

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید آمار درخشانی در ال کلاسیکوها در استادیوم نوکمپ داشته است.

امید رئال به رکورد درخشان زیدان در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روزهای خوبی را سپری نمی کند و فصل در شرایط مسادی برای این تیم آغاز نشده است. کهکشانی ها هفته گذشته در لالیگا با یک گل برابر کادیز شکست خوردند و در ادامه نیز باخت 2-3 در لیگ قهرمانان برابر شاختار دونتسک فرا رسید. حالا فردا عصر این تیم در استادیوم نوکمپ و در ال کلاسیکو مهمان بارسلونا خواهد بود.

 

1537964

 

اگرچه روی کاغذ این دیدار بسیار دشوار به نظر می رسد، اما زیدان در حدود این پنج سال هدایت رئال مادرید کارنامه فوق العاده ای در خانه رقیب دیرینه داشته است. زیدان در قامت هدایت رئال مادرید تا به بارها با بارسلونا تقابل داشته و تنها دو بار در این بین شکست خورده که هر دو بار نیز در استادیوم سانتیاگو برنابئو بوده است. تیم زیزو فردا در شرایطی در نوکمپ به مصاف بارسلونا می رود که او هرگز در این استادیوم طعم شکست را نچشیده و چهار پیروزی و سه تساوی حاصل کار او بوده است.

 

بهترین پیروزی رئال مادرید در نوکمپ تحت هدایت زیدان به دیدار سوپرکاپ سال 2018 بازمی گردد که اگرچه تیم او عقب افتاده بود، اما در نهایت با درخشش کریستیانو رونالدو و گل های او و البته مارکو آسنسیو، کهکشانی ها موفق شدند 1-3 تیم ارنستو والورده را مغلوب کنند. همچنین در دسامبر همان سال رئال مادرید تا آستانه قبول شکست نیز پیش رفت، اما گل دقیقه 90 سرخیو راموس با ضربه سر این تیم را نجات داد.

دیدگاه‌ها