کد خبر : 1715347 | 03 آبان 1399 ساعت 17:52 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال مادرید و فتح دروازه بارسا در نوکمپ (عکس)

فده والورده، هافبک جوان رئال مادرید موفق شد در همان ابتدای کار دروازه بارسلونا را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در ماه های اخیر اخباری در مورد انتقال بازیکنانی چون پل پوگبا و ادواردو کاماوینگا به رئال مادرید مطرح شده، اما زین الدین زیدان اعتماد زیادی به فده والورده دارد و معمولا نیز این هافبک اوروگوئه ای پاسخ اعتماد زیزو را داده است.

 

اما فده والورده موفق شد امروز در ال کلاسیکو و در همان دقایق ابتدایی دروازه بارسلونا را باز کند. روی پاس عمقی کریم بنزما، این بازیکن در سمت راست محوطه در موقعیتی تک به تک با نتو قرار گرفته و موفق شد با یک ضربه محکم و دقیق گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

رئال مادرید در شرایطی وارد زمین شده که دو دیدار قبلی خود در لالیگا و لیگ قهرمانان را به ترتیب برابر کادیز و شاختار دونتسک واگذار کرده است. جالب اینجاست فده والورده در ثانیه های پایانی دیدار مقابل شاختار موفق شد با یک ضربه زمینی دروازه حریف را باز کند، اما وینیسیوس جونیور جلوی دید دروازه بان حریف را گرفته بود و بعد از بازبینی صحنه، این گل مردود اعلام شد. اما امروز گل فده والورده مشکلی نداشت و رئال مادرید با یک گل پیش افتاد. البته دقایقی بعد آنسو فاتی موفق شد دروازه تیبو کورتوا را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

 

1538165

 

1538166

 

دیدگاه‌ها