کد خبر : 1715384 | 03 آبان 1399 ساعت 20:37 | 63K بازدید | 2 دیدگاه

کومان: VAR در فوتبال اسپانیا چه کار می کند؟

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا نسبت به تصمیمات داوری اتخاذ شده در دیدار تیمش مقابل رئال مادرید معترض شد.

کومان: VAR در فوتبال اسپانیا چه کار می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از پیروزی پرگل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امروز در دیدار حساس ال کلاسیکو میزبان رئال مادرید بود اما در پایان از حریف خود شکست خورد تا دومین باخت متوالی خود را در رقابت های لالیگا را تجربه کرده باشد.

 

رونالد کومان در پایان بازی گفت: " ما خوب بازی کردیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و فکر می‌کنم که در نیمه دوم نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم. درک این شکست بسیار دشوار است چراکه ما لیاقت آن را نداشتیم. بعضی از تصمیمات داوری را اصلاً درک نکردم. تصمیمی که تاثیر زیادی روی نتیجه پایانی مسابقه داشت.

 

 

1538244

 

 

من هرگز فناوری VAR را متوجه نمی شوم. پنج مسابقه است که تصمیمات VAR علیه ما گرفته می شود. به عنوان مثال در دیدار مقابل سویا پنالتی واضح روی لیونل مسی گرفته نشد. امیدوارم روزی کسی برایم توضیح دهد که نقش VAR در فوتبال اسپانیا چیست. در صحنه پنالتی راموس ابتدا لنگله را هل داد. بله او پیراهن راموس را کشید اما هرگز برای اعلام پنالتی و افتادنش روی زمین کافی نبود. فکر می‌کنم که اصلا اعلام پنالتی تصمیم درستی نبود."

 

کومان در ادامه پیرامون شرایط بازی توضیح داد: " برنامه ما این بود که در این مسابقه کنترل اوضاع را در اختیار داشته باشیم. موقعیت لئو را تغییر دادیم و از آنسو برای حرکات سرعتی استفاده کردیم. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم خوشحال باشیم چرا که بازی بسیار خوبی ارائه دادیم."

 

 

1538203

 

 

کومان درباره مکالمه اش با داور مسابقه پس از پایان بازی گفت: " به او گفتم که آیا به نظرت این پنالتی بود؟ گفتم که هرگز نظر من با او یکسان نبوده است. به او گفتم که امیدوارم یک روز بتوانند آنها به من توضیح دهند که VAR در اسپانیا چه کار می کند."

 

دیدگاه‌ها