کد خبر : 1715484 | 04 آبان 1399 ساعت 14:50 | 37.4K بازدید | 2 دیدگاه

اظهارات جنجالی کومان برایش گران تمام می شود؟

اسپورت از احتمال محرومیت رونالد کومان به خاطر اظهاراتش درباره داوری خبر داد.

اظهارات جنجالی کومان برایش گران تمام می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در در حالیکه مسابقه دیروز ال کلاسیکو تا اواسط نیمه دوم با تساوی 1-1 دنبال می شد، رئال مادرید در جناح چپ به یک ضربه آزاد دست یافت. مطابق انتظار تونی کروس برای ارسال توپ روی دروازه اقدام کرد.

 

ارسال هافبک آلمانی رئال مادرید اما از کنار دروازه عبور کرد؛ با این حال سرخیو راموس بعد از یک قوس درون محوطه جریمه بارسا روی زمین افتاد و اعتقاد داشت که داور باید خطای پنالتی اعلام کند؛ بعد از چند دقیقه وقفه مارتینز مونوئرا برای مشاهده دوباره صحنه به کنار زمین رفت و نهایتاً در تصمیمی جنجالی خطای پنالتی را به سود رئال اعلام کرد.

 

 

1538245

 

 

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا اما پس از بازی به خاطر تصمیمات اتخاذ شده توسط داور و البته VAR بسیار خشمگین به نظر می رسید؛ تا جایی که او درستی استفاده از تکنولوژی VAR در فوتبال اسپانیا را زیر سوال برد و اظهاراتی جنجالی را در این باره مطرح کرد.

 

حالا و در همین رابطه اما نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده که صحبت‌های سرمربی هلندی بارسلونا ممکن است برای او گران تمام شود و این احتمال وجود دارد کومان با محرمیت 4 تا 12 جلسه ای روبرو شود. همچنین احتمال جریمه نقدی بین 600 تا 3000 یورو برای کومان نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها