کد خبر : 1715505 | 04 آبان 1399 ساعت 16:23 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر سیستم در شهرخودرو؛رحمتی پابه توپ شد

سید مهدی رحمتی که از اولین دوره ی برگزاری لیگ برتر فوتبال به عنوان بازیکن درین رقابت ها حضور داشته، لیگ بیستم را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گلر با سابقه فوتبال ایران که خبر مربی شدنش خیلی ناگهانی اعلام شد انگیزه های زیادی برای موفقیت در نقش جدیدی که بر عهده گرفته دارد. این را می شود از سختگیری های زیاد او حتی در یک بازی دوستانه متوجه شد.


رحمتیِ مربی با اینکه شهرخودرو در فصل جدید ستاره هایش را از دست داده و نفراتی که به این تیم اضافه شده اند همگی جوان و کم نام و نشان هستند.هرچند توقع فوتبالدوستان خراسانی بواسطه نتایج درخشان در فصول اخیر از شهرخودرو بالا رفته اما آنها اگر هزینه ای که برای تیم های صنعتی و سرخابی های پایتخت شده را با این تیم خصوصی مقایسه کنند خود به این باور خواهند رسید که لیگ بیستم صرفا مجالی است برای تجربه اندوزی.به همین علت و با حضور تیم های گران قیمتی چون استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و حتی فولاد که ستاره های سرشمار بسیاری در ترکیب خود دارند، جایگاه احتمالی شهرخودروی لیگ بیستم در میانه های جدول هم رضایت بخش خواهد بود.


 سید مهدی رحمتی و شاگردانش نیاز دارند فرصت کافی به آنها داده شود تا بتوانند پتانسیل واقعی خود را به نمایش بگذارند. البته که نوع نمایش تیم و نتایج هفته های ابتدایی تعیین کننده است.او در حال تغییر سبک تیم بازی هم هست و احتمالا شکل بازی ای که تیم با گل محمدی شروع کرد و بدون او ادامه داد در شهرخودروی این فصل وجود خارجی نخواهد داشت گرچه دیروز شهرخودرو مقابل نساجی تهاجمی بازی کرد.

 

1538472

 

1538473

 

1538474

 

1538475

 

1538476

دیدگاه‌ها